Nu Online
Momenteel zijn er 380 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

en de nachtmerries zijn begonnen :-s

2-6-2012 9:37:18
Met nog 2 weken op de teller heb ik deze nacht de eerste nachtmerries gehad.... Heb gisteren mijn proef make up gehad en het was zeeer mooi, maar heb er dus over gedroomd... Dat ik zo hard moest wenen dat alles gewoon uitliep (heb hier snel last van als ik zweet ook dat eyeliner uitloopt). Ook dat we veel te laat kwamen op het gemeentehuis en dat we aan de gemeente gingen vragen wanneer er nog plaats was, maar enkel om 18u... Maar dan was ons feest al bezig... Dus we hebben onze feest gegeven zonder getrouwd te zijn.... Rare dromen dus, maar wilt wel zeggen dat ik stress begin te krijgen al zeg ik tegen iedereen dat ik de relaxheid zelve ben :-) Ik eet ook supergoed, maar val toch nog altijd wat af.... Ook een teken van stress... En ik mag niet afvallen want kleed hangt al thuis... Waaaaah :-) Maar alles komt in orde, daar ben ik zeker van :-)

Karolien
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 564

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik2-6-2012 20:15:41

ik heb maanden geleden eens gedroomd dat het al half zeven was, en er nog niemand op ons feest was (terwijl de mensen om zes uur gevraagd waren)Wij trouwen over en weekje en ik ben verbazingwekkend rustig. (terwijl ik net een stresskip ben)
Ik overweeg zelfs om vrijdag toch gewoon te gaan werken omdat alles al klaar is en ik thuis dan toch zit te stressen, kids zijn naar school en toekomstige moet ook nog gewoon gaan werken.
Idd alles komt in orde, als je alles al goed geregeld hebt, dan hoef je geen stress meer te hebben.
Veel succes (en een goede nachtrust de volgende twee weken)

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik3-6-2012 8:34:25

klinkt me bekend,
heb vorige week zo een hele week echt gedroomd :D
denk dat we er toch goed mee bezig zijn, doordat we er zo mee dromen :D

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...