Terug naar overzicht
HeyBij claire's hadden ze wel wat hangen van tiara's. Mss kan je daar eens gaan kijken? Weet niet van waar je juist bent...Success met de zoektocht!!Emy
http://www.claires.eu/StoreLocations.aspx?Address=Meche...
Hey,mede 8 juni bruidje ;-)Ik heb mijn tiara gekocht bij Linx in Leuven, mooie winkel en veel keuze aan tiara's :-)groetjesvind het wel raar dat je geen reactie meer krijgt van de eigenares!
Ik zou ook eens bellen naar de douane, het zou altijd kunnen dat het daar is blijven steken. Als ze daar je pakje vinden kan je het wel nog op tijd krijgen.
Ja, zoals Lauren zegt, onlangs vertelde een bruidje hier dat haar pakje heel lang bij de douane lag, anderhalve maand of zo. Moet je zelf voor bellen. Via internet vind je wel het telefoonnummer.Ik wacht ook op 2 pakjes van etsy, maar ja, nog maar vorige week besteld. Eentje is al onderweg, maar nog ergens in de States, zie ik op tracking. Het ander moet nog gemaakt worden.Hopelijk komt je tiara vlug toe
Inderdaad...als je een pakketnummer hebt, kan je naar B Post bellen..heb ik ook nog gedaan vorige week en het ligt in het postkantoor intussen te wachten :-).Maar het kan ook op de douane liggen...ik mag weer 26 euro taksen neertellen voor mijn pakket!groetjes
Ik vrees echter, als ik Evy's uitleg lees, dat de tiara nooit opgestuurd is...