Nu Online
Momenteel zijn er 393 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat gaat de tijd toch snel...

2-6-2012 16:24:22
Wat gaat de tijd toch snel...

Wij zijn begonnen aan iets rond de 650 dagen en zitten nu onder de 400 dagen (nog altijd veel, maar het begint te korten... ). Dit wou ik toch even laten weten :-)

In september trouwen we wel al voor de wet, dus dat begint echt te korten.
Dan 6 juli '13 voor de kerk met groot feest.

Wij hebben al aantal zaken kunnen aanvinken:
- gemeentehuis
- kerk
- zaal
- fotograaf
- DJ
- make-up en kapsel

Vervoer moeten we nog eens over brainstormen. We hebben geen zin om daar veel geld aan te geven en zouden met de eigen wagens zijn (broers en schoonbroers hebben bedrijfwagens, dus zijn altijd wel schone auto's), maar weten nog niet hoe het te doen, want kan je dan zelf rijden?

Grjts!
Nathalie

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 535

mona
27-7-2013
 Meld misbruik2-6-2012 16:30:15

Zelfs Regi heeft zelf gereden op zijn eigen trouw, dus waarom zouden wij dat niet kunnen? :-p

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik2-6-2012 17:25:44

De tijd vliegt voorbij... Wij zijn begonnen aan 374 en zitten nu aan 96 dagen! Wij gaan ook met een eigen wagen rijden, we weten wel nog niet welke want mijn vriend wilt een oltimer kopen zodat we die voor de trouw kunnen gebruiken. Och jah, mannen en auto's :D Maar de bedoeling is dus dat hij er zelf mee gaat rijden, vind daar ook niets mis mee. Groetjes

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik3-6-2012 10:27:53

ik ben begonnen met meer dan 1000 dagen :-)
vandaag nog 404, een mens moet voorbereid zijn he :-)ik vind deze site ook echt super!

en ja, zelf rijden kan perfect.
je kan zelfs auto's huren waar je zelf mee moet rijden dus wordt veel gedaan x

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik3-6-2012 10:30:05

@kelly, meer dan 1000 dagen WAUW. Ik zou zot worden! :)

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik3-6-2012 18:32:25

Wij trouwen op de zelfde datum. Ik zie er al zo naar uit dat ik soms spijt heb niet sneller te trouwen... We hebben al de zaal maar dat is het dan ook. Gemeente kan pas 6 maanden op voorhand bij ons.

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik3-6-2012 18:59:36

@ alessia, ja dat leek toen wel heel erg lang maar de tijd gaat toch snel! ik zat hier al op dit forum 1 week na de verloving :-)

Marita

Meld misbruik3-6-2012 23:27:02

Hey Nathalie,
Uiteraard kan je altijd zelf rijden. Je moet alleen de praktische kant hiervan even bekijken. Hou er rekening mee dat, als jullie aankomen aan gemeentehuis of kerk, je tijd en plaats moet hebben om de wagens makkelijk te parkeren. Je kan natuurlijk ook werken met vrienden die de taak van chauffeur op zich nemen. Dan kan je suite gewoon uitstappen en kunnen de wagens reglementair geparkeerd worden.
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be
www.hetbruidshuis.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...