Terug naar overzicht
Zelfs Regi heeft zelf gereden op zijn eigen trouw, dus waarom zouden wij dat niet kunnen? :-p
De tijd vliegt voorbij... Wij zijn begonnen aan 374 en zitten nu aan 96 dagen! Wij gaan ook met een eigen wagen rijden, we weten wel nog niet welke want mijn vriend wilt een oltimer kopen zodat we die voor de trouw kunnen gebruiken. Och jah, mannen en auto's :D Maar de bedoeling is dus dat hij er zelf mee gaat rijden, vind daar ook niets mis mee. Groetjes
ik ben begonnen met meer dan 1000 dagen :-)vandaag nog 404, een mens moet voorbereid zijn he :-)ik vind deze site ook echt super!en ja, zelf rijden kan perfect.je kan zelfs auto's huren waar je zelf mee moet rijden dus wordt veel gedaan x
@kelly, meer dan 1000 dagen WAUW. Ik zou zot worden! :)
Wij trouwen op de zelfde datum. Ik zie er al zo naar uit dat ik soms spijt heb niet sneller te trouwen... We hebben al de zaal maar dat is het dan ook. Gemeente kan pas 6 maanden op voorhand bij ons.
@ alessia, ja dat leek toen wel heel erg lang maar de tijd gaat toch snel! ik zat hier al op dit forum 1 week na de verloving :-)
Hey Nathalie,Uiteraard kan je altijd zelf rijden. Je moet alleen de praktische kant hiervan even bekijken. Hou er rekening mee dat, als jullie aankomen aan gemeentehuis of kerk, je tijd en plaats moet hebben om de wagens makkelijk te parkeren. Je kan natuurlijk ook werken met vrienden die de taak van chauffeur op zich nemen. Dan kan je suite gewoon uitstappen en kunnen de wagens reglementair geparkeerd worden.Nog veel succes met je voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be www.hetbruidshuis.be