Terug naar overzicht
Hangt er misschien een beetje vanaf wanneer je trouwt... Als het bv halverwege juli is denk ik dat er veel kans is dat de mensen weg zijn. Wij hebben 150 mensen uitgenodigd op het avondfeest en we zijn toch redelijk zeker dat we met 135-140 aanwezigen zullen zijn.
Hallo, Wij hebben 76 mensen uitgenodigd, en er hebben er 72 bevestigd, één koppeltje is op reis en een ander koppeltje is pas bevallen en die willen hun baby-ke nog niet wegdoen voor een avond, en dat begrijpen wij uiteraard. Wij zijn heel erg blij met ons 72 mensen, ondanks dat onze feestzaal zei dat meestal een goeie 10% afbelt, en zij dus hadden geschat dat we met ongeveer 60 à 65 mensen gingen zijn. Maar wij zijn superblij dat er zoveel mensen komen, 't is per slot van rekening niet ons eerste huwelijk. Nog 5 weken en 't is zover.
wij hadden er 90 en waren uiteindelijk met 78je kan dat moeilijk zeggen hoeveel er niet gaan komen hewij hadden sommige met van die excuses en sommigen die op vakantie waren dus njah ....
Wij hebben 130 personen uitgenodigd en 111 zullen er aanwezig zijn. Degene die er niet bij kunnen zijn hadden ofwel al langer iets gepland of zijn ziek (minder leuk nieuws uiteraard!) en niet in de stemming om te feesten.
Hallo,ik heb ook gehoord dat er ongeveer 10% afbelt...Grtjs
Dorien,al eens gevraagd in de zaal hoe strikt ze hierop zijn?E.
wij hadden 18 afzeggingen van de 110 genodigden.
Daar kun je echt geen getal op plakken. Tot nu toe heeft iedereen bij ons bevestigd behalve degenen van wie we wisten dat ze niet gingen komen. Maar je hebt dan ook mensen bij wie er 20 of meer afzeggen... Heel moeilijk om te schatten natuurlijk! Misschien kun je vragen of ze geen uitzondering willen maken? Je kunt moeilijk nu al weten hoeveel man er gaat zijn en je kunt ook niet extra gaan uitnodigen omdat je echt aan de 80 moet zitten! Ik zou het gewoon eens voorleggen aan de feestzaal en hun reactie afwachten.
Normaal hebben de mensen ook bevestigd vooraleer je de definitieve menu moet doorgeven aan de feestzaal; dus nu gewoon nog geen beslissingnemen. en alvast informeren bij de zaal, of ze dat héél erg nauw nemen. dan weet je het ook meteen de moment dat alle bevestigingen binnen zijn; lukt die menu of niet?!