Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanking

2-6-2012 19:46:04
misschien een rare vraag, maar zou graag jullie mening eens vragen wat ik het best doe in volgende situatie...

wij geven zowel een receptie als een avondfeest, de mensen die zijn langsgeweest en de mensen die op de avondfeest zijn krijgen na het huwelijk een bedankings foto van ons toegestuurd, wat de meeste wel doen, er zijn er echter die ook een bedanking geven op de avond zelf, wordt dit dan enkel gegeven aan de mensen op het avondfeest of ook de gasten van de receptie???

lesley
26-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1543

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik2-6-2012 19:50:29

Wij zijn met een vrij kleine groep, de mensen die naar de receptie komen blijven dus ook voor het feestje achteraf. Dus wij geven een foto op dezelfde avond.

Ik denk dat bij mensen die een ander publiek hebben bij de receptie en avondfeest eerder gekozen wordt voor achteraf een foto op te sturen. En bij echte 'bedankingetjes, flesjes enzo' denk ik dat iedereen gewoon iets krijgt..Maar weet het niet zeker..

Karolien
16-6-2012
 Meld misbruik2-6-2012 20:07:57

Wij sturen alles achteraf op... Wij hebben 3 delen. Mensen die alleen naar receptie komen, mensen voor heel de feest en dan nog voor dessert en dansen... Wij sturen achteraf een foto van de trouw (die foto heb je namelijk maar pas met de trouw, logisch :)) met bedankt bij naar iedereen.... Er zijn ook mensen die niet kunnen komen, maar wel geld gestort hebben en daar sturen we dan ook een bedankt naar....

Eef
22-6-2012
 Meld misbruik2-6-2012 20:22:47

Bij ons komt ook iedereen naar het avondfeest (dus geen aparte receptie). Wij geven op de avond zelf iets en ik denk dat we achteraf een foto sturen naar iedereen die aanwezig was/gestort heeft.

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik3-6-2012 8:37:30

wij hebben een klein bedankje gegegeven aan iedereen op de avondfeest (er was geen extra receptie). We hadden een doosje met bedankt en erin 2 bruidssuiker met onze namen en datum erop. Moet wel zeggen dat er heel veel zijn blijven liggen. We hebben ook heel veel onverwachtse kaartjes gehad.

Achteraf hebben we iedereen nog een foto als bedanking gestuurd alsook naar de mensen die niet geweest waren. De mensen (vooral buren), hebben we er dan nog zo'n doosje bijgestoken omdat we er anders toch maar mee blijven zitten)

op bedankjes.nl hebben wij ze gekocht. 104 euro voor 125 doosjes (dacht ik) en 35 euro voor 80 bedankingsfoto's.
Vind ik nog meevallen van bedrag en iedereen vond het echt super

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik3-6-2012 11:09:43

Wij hebben een aparte receptie voor collega's, vrienden, buren, enz en dan een korte receptie met avondfeest voor familie en goede vrienden. De gasten van het avondfeest krijgen van ons dezelfde avond een bedankje (winkelwagenmuntje) en achteraf gaan we naar iedereen (mensen van de receptie, mensen van het avondfeest en al wie iets gegeven heeft maar niet aanwezig kon zijn) nog een foto opsturen. Zo wordt iedereen toch bedankt :-).

Groetjes!

Evelien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...