Terug naar overzicht
Wij zijn met een vrij kleine groep, de mensen die naar de receptie komen blijven dus ook voor het feestje achteraf. Dus wij geven een foto op dezelfde avond.Ik denk dat bij mensen die een ander publiek hebben bij de receptie en avondfeest eerder gekozen wordt voor achteraf een foto op te sturen. En bij echte 'bedankingetjes, flesjes enzo' denk ik dat iedereen gewoon iets krijgt..Maar weet het niet zeker..
Wij sturen alles achteraf op... Wij hebben 3 delen. Mensen die alleen naar receptie komen, mensen voor heel de feest en dan nog voor dessert en dansen... Wij sturen achteraf een foto van de trouw (die foto heb je namelijk maar pas met de trouw, logisch :)) met bedankt bij naar iedereen.... Er zijn ook mensen die niet kunnen komen, maar wel geld gestort hebben en daar sturen we dan ook een bedankt naar....
Bij ons komt ook iedereen naar het avondfeest (dus geen aparte receptie). Wij geven op de avond zelf iets en ik denk dat we achteraf een foto sturen naar iedereen die aanwezig was/gestort heeft.
wij hebben een klein bedankje gegegeven aan iedereen op de avondfeest (er was geen extra receptie). We hadden een doosje met bedankt en erin 2 bruidssuiker met onze namen en datum erop. Moet wel zeggen dat er heel veel zijn blijven liggen. We hebben ook heel veel onverwachtse kaartjes gehad.Achteraf hebben we iedereen nog een foto als bedanking gestuurd alsook naar de mensen die niet geweest waren. De mensen (vooral buren), hebben we er dan nog zo'n doosje bijgestoken omdat we er anders toch maar mee blijven zitten)op bedankjes.nl hebben wij ze gekocht. 104 euro voor 125 doosjes (dacht ik) en 35 euro voor 80 bedankingsfoto's.Vind ik nog meevallen van bedrag en iedereen vond het echt super
Wij hebben een aparte receptie voor collega's, vrienden, buren, enz en dan een korte receptie met avondfeest voor familie en goede vrienden. De gasten van het avondfeest krijgen van ons dezelfde avond een bedankje (winkelwagenmuntje) en achteraf gaan we naar iedereen (mensen van de receptie, mensen van het avondfeest en al wie iets gegeven heeft maar niet aanwezig kon zijn) nog een foto opsturen. Zo wordt iedereen toch bedankt :-).Groetjes!Evelien