Terug naar overzicht
die glowsticks branden wel niet zo heel lang... had mij ééntje op proef gekocht omdat we dit ook willen, en heb thuis dan maar eens geprobeerd, de groentjes branden het langst ;-)ik heb nu al een ander alternatief gevonden, ge hebt zo van die stokjes die je moet aansteken en dan precies vuurwerk geven, het is om in de hand te houden, nogal moeilijk uit te leggen :-) heb er zo gouden gevonden met een hartje aan, en het hartje brandt dan volledig uit met veel gespetter :-)
Dag LesleyWaar heb je die gevonden? Hoe lang branden die, de hele openingsdans?Alvast bedankt. Groetjes
ik heb ooit een event meegemaakt waar je een gekleurd stokje kreeg naargelang je menukeuze ( vlees/vis/vegetarier). Dit werd uitgelegd bij het binnenkomen en werd omgeroepen wanneer deze aanmochten. Ze hebben het hele diner gebrand ( ter info).Je zou ook eventueel aan de zaal kunnen vragen of ze deze ronddragen, op het laatste huwelijk dat ik was hebben de obers vlak voor de openingsdans van die vuurwerkstokjes uitgedeeld.
Hey,er is ook een action bij ons in de buurt... eens kijken of ze het hier in Deurne ook hebben :-)Heb je al eens getest hoe lang ze blijven branden?Was dit een eenmalige promo of hebben ze dat daar altijd?GroetjesTabita
Dag Tabita,Ik vond ze bij het kinderspeelgoed ... maar geen idee of ze in het standaard assortiment zitten. Het is een zwarte tube met 15 stuks.We hebben er daarnet eentje geprobeerd, en hij brandt al 10 minuten erg goed (felle kleur). Er zitten witte, groene, gele en oranje in het doosje (dacht ik).Ben er toch wel blij mee. Denk dat we aan de zaal gaan vragen of zij het willen rondbrengen, en als back-up al eens navragen bij vrienden :-)Groetjes,Eef
Even ter info : het proef-stickje geeft - 10u later - nog steeds kleur! :-)
Hey Eef,bedankt voor je antwoordje :-)Kzal daar morgen eens naar gaan zien se :-)Toch handig zo'n forum hé :-)GroetjesTabita
zijn standaard te vinden in de action
Ik zou ze misschien op tafel leggen en er een boodschapje aan vast hangen. Op die manier moeten de gasten er niet mee gaan 'rondlopen' en is het duidelijk wat ze ermee moeten doen.
Maak er een kadootje van dat je op elke tafel zet, met een briefje aan "pas openen bij aankondiging"... zo blijft de spanning er nog wat in... en laat de DJ het dan omroepen ?
ik vind die glowsticks echt een leuk idee, maar wat ik mij afvraagkunnen de mensen daar gemakkelijk mee "zwaaien" tijdens de openingsdans?groetjes,