Hey hey!
Een tijdje geleden kwam ik hier mijn vreugde uiten over de bestelling van onze ringen! Ik was hélemaal in de wolken!
Mijn ring ging gemaakt worden van oud-goud dat ik mee had, mijn ventje koos voor een stalen exemplaar waar de gravering op de buitenkant staat, heel bijzonder :)
Het ging ongeveer 4 weken duren...goed...5 weken waren voorbij dus ik dacht, ik bel zelf wel even..
Dus, zo gezegd, zo gedaan... Ik vraag naar onze ringen, krijg ik als antwoord "Maar ja, natuurlijk! Die liggen hier al zolang!"
Had dan even gebeld?!
Maar dan... "Ja mevrouw, we hadden wel een klein probleempje..U ring is nl NIET gegraveerd." Ik kan jullie vertellen...ik werd groen van colère... Veel blabla later was het dus zo dat de ring blijkbaar smaller was onderaan en daardoor niet te graveren was, terwijl daar op de foto (waar ik van gekozen had) niks van te zien was, EN de juwelier zelf hier ook niks van gezegd had.. Ik ging dus ook in de verdediging..krijg ik als antwoord "Mevrouw, ik ga mijn tijd niet verspillen met discusiëren aan de telefoon, want dat is toch maar een kat en muis spelleke. Als het u niet aanstaat kom je er maar niet om en anders kalmeert eerst en kom dan eens langs".
Ik had daar verdorie wel voor 400,- aan oud goud achtergelaten eh!?!
Maar goed...een weekje gekalmeerd (het was nodig!!!) en gisteren dan toch naar ginder gegaan, alleen, want mijn ventje ziet mij niet graag in een gloeiende colère
en hij geeft veel te rap toe.
Kwam ik daar toe, vroeg ik achter mijn ringen, staan ze mij daar met 4 achter de toog te bezien, precies of ze zagen een spook..de vader van de juwelier begint te zoeken en wa zegt die "Goh madam, die zijn hier nog nie zu"...Echt eh, ik was zo pissed! Alé, nog een ander madammeke derbij geroepen..en voila, daar waren de ringen..
Die van mijn ventje SUPER schoon, de mijne ook maar dus niet gegraveerd..terwijl de onderkant niet echt zooo smal is, ik heb al smallere ringen gezien die wél gegraveerd zijn... Goed, veel discusiëren later dan toch tot een compromis gekomen dat zij zélf de ring gaan graveren...ze gingen mij dit eerst nog aanrekenen (!!??!!) maar dan heb ik subtiel duidelijk gemaakt dat ik geen rotte euro extra betaal, dat ze mij daar al genoeg geld én kopzorgen kosten!
Maar alé...ben benieuwd...binnen 1 a 2 weken gaan ze mij bellen...m.a.w. volgende week bel ik zelf wel..