Nu Online
Momenteel zijn er 576 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ouders / tekst voor ouders

25-8-2006 20:26:38
Hallo bruidjes,

ik zoek een hele mooie, lieve tekst of een "emotioneel" cadeau om mijn mama te bedanken voor alles wat ze voor me gedaan heeft. Heeft iemand een goed idee?

Groetjes

Inge
30/09/2006

Inge
30-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 424

Kathleen

Meld misbruik25-8-2006 22:44:02

Inge,
Wij geven onze ouders iets speciaals.Onze fotograaf stelde een origineel cadoo voor, namelijk een digitaal album.Van ons huwelijksalbum wordt er ook een digitaal album gemaakt, maar dan met een paar foto's minder.
Wij geven dit aan onze ouders op het moment dat wij ons album gaan laten zien.
Wij hopen dat ze dan verrast gaan zijn, en ze er dus een groot plezier mee kunnen doen.

Hopelijk heb ik je op een gedacht gebracht.
Nog veel plezier met de zoektocht.

Inge
30-9-2006
 Meld misbruik25-8-2006 22:54:54

da's inderdaad heel erg origineel. Wij doen iets gelijksaardigs. Onze fotograaf zorgt dat er op het avondfeest reeds een mini-album klaar is. Zodat onze ouders de primeur krijgen.

Groetjes

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik26-8-2006 10:10:45

Wij hebben zelf een album gemaakt met het verhaal van ons leven samen. Dus begonnen vanaf het moment dat we elkaar hebben leren kennen, hoe we dan uiteindelijk een koppel werden, ons leven sindsdien samen... Alles met heel veel foto's en ander illustratiemateriaal (ticketjes van films, concerten, evenementen...) Heel veel werk aan, veel schrijfwerk en zo, maar heel erg de moeite. Bij m'n ouders heeft het bijna twee maanden op hun tafel gelegen en ze keken er dagelijks in.
Als startpagina hadden we het gedichtje van die vliegers gefotoshoped met een mooie foto van ons (aan zee, met vliegers op de achtergrond). 'k Moet wel zeggen dat m'n man graag met Photoshop werkt, dus voor hem was dat niet zo'n probleem (ik zou al niet weten hoe er aan te beginnen!)
Uiteindelijk was 't niet zo'n duur cadeau, maar wel iets waar we met hart en ziel aan gewerkt hebben en 'k denk dat ze dat meer appreciëren dan één of andere bon om op weekend te gaan of zo... allé, onze ouders vonden dat toch heel erg tof!

Groetjes,
Sylvie
11/03/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...