TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lien
4-5-2013
|
3-6-2012 9:16:09
Naar haar trouw zou ik zowieso gaan, want ik zou me niet laten kennen. Ik zou me gewoon amuseren die dag voor mezelf, maar zij zou van mij niet teveel moeten verwachten. En wat ik als cadeau zou geven, heel simpel :-) : datzelfde valse briefje van 100 euro !!
|
|
kelly
13-7-2013
|
3-6-2012 10:20:57
ik zou ook zeker naar haar huwelijk gaan, niet alleen omdat het toch je zus blijft maar ook voor je ouders ed. anders heb je achteraf mss spijt! oktober is nog even, mss hebben jullie dan al wel eens een goeie babbel gehad!zoniet, zou ik ook hetzelfde briefje teruggeven.
|
|
Alessia
7-9-2012
|
3-6-2012 11:16:16
Ik zou persoonlijk wel gaan, maar als je dat briefje nog hebt: gewoon teruggeven! Als zij lef had om zoiets te geven zou jij hetzelfde moeten doen! Vind het zelfs schandalig dat ze dat durfde te dien. Heb je er ooit achter gevraagd waarom ze dat deed (als het niet door je vrijgezellen kwam)? Groetjes
|
|
Debbie
25-5-2013
|
3-6-2012 12:39:37
Fijn Ik zou idd ook naar hare trouw gaan, al is het maar om vervelende familiesituaties te vermijden en het beste ervan proberen te maken... Zou ook dat briefje gewoon teruggeven als cadeau
|
|
Bea
6-7-2013
|
3-6-2012 18:08:20
Hallo, Ik zou eens goed met haar praten over wat er op haar lever ligt. Zeker als je tevoren een normale zus relatie had. Wie weet is er een bizar misverstand met dat briefje van 100. In ieder geval gaan en je amuseren! Ik zou me niet verlagen tot haar niveau en haar toch een cadeau geven wat ze leuk zou vinden (duur hoeft dat dan niet te zijn). Ik hoop dat de lucht tussen jullie wat opklaard.
|
|
Melissa
11-8-2012
|
3-6-2012 19:25:02
Ik volg de andere bruidjes...U vooral niet laten kennen, zelf wél op tijd komen en je zeker niet verlagen tot haar niveau.. En dat briefje van 100,- Tuurlijk, teruggeven die handel ;)
|
|
Hanne
1-10-2011
|
4-6-2012 9:41:11
Hey Caroline,
wat een spijtig verhaal om te lezen! Dat is echt niet fijn voor je..
Uit je verhaal kan ik niet opmaken of je voorheen wel een goeie relatie had met jouw zus. Als dat zo is, dan komt zulk gedrag toch niet zomaar out of the blue, denk ik. Als je die goede relatie wil herstellen, zou ik eens met haar alleen afspreken en haar zelf vragen hoe het zat met die vrijgezellen, en wat de bedoeling was van dat valse briefje van 100€ en haar slechte humeur op jullie trouwdag. Wie weet klinkt haar versie helemaal anders, of worden er een paar dingen toch opgehelderd.
Als je voorheen al geen goede relatie had met jouw zus, dan zou ik proberen dit zo snel mogelijk te vergeten. Ik zou zeker naar haar feest gaan en een gepast cadeau geven, maar daar dan veel minder geld aan uitgeven dan je anders zou doen. Ik zou zeker niet dat briefje van 100€ terug geven. Als iemand zich zo slecht gedraagt, dan heb ik meestal net de neiging om mij super correct te gedragen om hen erop te wijzen hoe belachelijk hun gedrag is. Maar iedereen is daarin anders natuurlijk. Ik denk dat het voor jezelf aangenamer zal zijn om je wel goed te gedragen, in plaats van nog meer negativiteit te brengen in jullie relatie.
Veel sterkte ermee en groetjes, Hanne
|
|
Caroline
12-5-2012
|
5-6-2012 8:06:19
Goh wat moet ik zeggen over de relatie ervoor. Ze is vier jaar jonger, super heeft het nooit geklikt, maar eerder zusjes die wel eens ruzie hadden. Toen mijn ouders scheidden heeft mijn mama mij aan de deur gezet en toen zei mijn zus dat ze blij was dat ik wegging.
heb toen het contact twee jaar verbroken dat zij mij terugbelde om het goed te maken. Dat is toch nog maar een goed jaar zo. Ze was dan ook verbaasd dat ze geen getuige mocht zijn, maar op dat moment zag ik haar maar terug een half jaar (dan kan je dat niet verwachten).
En dan lapt ze me de rest.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|