Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alweer een paar stapjes verder!

3-6-2012 10:02:24
Joepie!
gisteren de trouwring gekozen van mijn vriend. heel mooie, matte eenvoudige brede ring uit staal. zeer aangenaam van prijs ook, dat compenseert zoals verwacht mijn ring die iets boven ons budget lag, maar waar ik op slag verliefd op was.
we hadden een bon ontvangen van vistaprint.nl voor een gratis spandoek, enkel verzendingskosten te betalen. we hebben nog 3 euro extra betaald voor een hogere kwaliteit die buiten kan hangen en nog eens 3 euro voor bevestigingsringen. (hoe hang je dat anders op??) inclusief de verzendingskosten kwam dat op 14 euro. valt goed mee hé! ben eens benieuwd! We hebben er "Just Married" laten opzetten, onze namen in het rood en de datum. (we hebben een ceremonie naar amerikaans model, en een "rode draad", komt dus leuk terug in de spandoek)
mocht iemand ook geïnteresseerd zijn: www.vistaprint.nl/vista01, het kleinste formaat is gratis (enkel 8,95 euro verzendingskosten en eventueel die extraatjes die wij bijgenomen hebben)
ook naar de feestzaal gebeld om de uren nog eens goed af te spreken. Maar mevrouw! u heeft nog geen bestelbon hoor! ik sloeg al in paniek. Ik zeg: jamaar ik heb al zo lang geleden mijn voorschot betaald! (ik was al bang dat er iets niet in orde was en we onze feestzaal dus zouden kwijt zijn!). Maar mevrouw, u dient na het voorschot betaald te hebben wel langs te komen om een bestelbon op te maken é, dan bespreken we het hele verloop van de avond, eventuele wijzigingen aan de formule en dergelijke. dat dient ondertussen DRINGEND te gebeuren hoor... Jah, dat wisten wij dus niet é! vlug een afspraak gemaakt voor volgende week! stel je voor zeg! geen feestzaal! of de tuin niet ter beschikking (wij trouwen met rent-a-priest in die tuin!) gelukkig zonder erg dus!
nog even wachten dus om mijn uitnodigingen te finaliseren.

deze week zijn we ook kostuums gaan kiezen voor de suite (zwart kostuum met rode das). iedereen kan dus gaan passen nu.

allez, alweer een paar stapjes verder dus!

Groetjes!

Vicky
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 907

Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik3-6-2012 10:07:54

Dat geeft een euforisch gevoel he, als je ringen gaat kiezen :D
Bij ons was dat toch zo! Waar ben je ze gaan kiezen?

Jij trouwt twee weekjes voor ons, wat moet je nog allemaal doen?

groetjes
Leslie

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik3-6-2012 10:21:10

Die spandoek heb ik ook besteld! Stond tussen de maaltijdcheckes van mijn vriend :). Ik onmiddelijk besteld natuurlijk en ik heb er dan ook maar een gratis autosticker bijgedaan! Het komt allemaal dichterbij, geniet er nog maar van! Groetjes

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik3-6-2012 13:57:30

Ik ben mijn trouwring gaan kiezen bij fede di oro. Mijn verloofde wilde een stalen trouwring en die man zei meteen dat hun keuze daarin niet groot is. vrienden van ons ontwerpen zelf juwelen en hebben ook een collectie stalen ringen, dus we gingen mijn verloofde zijn ring sowieso daar kopen. de mijne niet, omdat ik dat moet aan vinger zien... ik kan dat niet inschatten hoe het eruit ziet aan mijn vinger en naast mijn verlovingsring. onze vrienden ontwerpen alles zelf (hebben wel een basis aan reeds gemaakte juwelen), maar de trouwringen dus allemaal in samenspraak. maar ja, als ik dan iets heb van "hm, toch niet zo denderend" eens hij af is, dan sta je daar natuurlijk.
Wij zijn al ver, vind ik.
wij moeten nog naar de feestzaal dus, dan definitieve druk uitnodigingen (ook bij vistaprint, heel mooi geslaagd ons ontwerp)
en dringend naar de rent-a-priest, zodat ik de ceremonie kan samensteken.
en dan nog kleine dingen: schoenen verloofde, schoenen kinderen, bolero's of iets dergelijks voor de kinderen, maar eerst moeten hun jurken binnen zijn.
Ik moet nog "vals haar" vinden en mijn proefkapsel laten doen. ik wil dat samen laten vallen met de proef van mijn make-up, zie ik alles samen. (ik heb heel dun haar, echt te weinig om iets mee te doen, dus moet ik van die clips zien te vinden. maar degelijke, niet van dat opvallend plastiek haar, dus tips welkom!)
ik moet nog mijn juwelen ook, tiara heb ik ook al
en voor de rest is t meeste gedaan. 11 augustus moet ik terug op pas, dan moet ik echt op mijn gewicht zijn. Mijn trouwjurk is nog te klein!! ze hadden een maat groter besteld dan die in de winkel, maar dat "groter" blijkt dus enkel over de buste te gaan, uhum, plaats genoeg over daar! Nog een 4 à 6 cm moet ik kwijt geraken op mijn heupen/billen tegen dan. Ben er al een 6-tal af. pfffffff... tis toch hard werken hoor, zo'n huwelijk Nu, ze kunnen er wel wat aan "foefelen" hoor, dat hij past, maar ik wil mijn jurk houden zoals hij is...
de gastenlijst staat zo goed als op punt. Nog mijn verloofde die niet weet of hij mensen van zijn werk wil vragen of niet...
voor de rest is alles besteld! gemeentehuis, feestzaal, fotograaf, discobar, ringen, jurk, lingerie en schoenen voor mij, kostuum voor mijn verloofde, de jurken voor onze dochters, de kostuums voor de suite liggen vast, de plaats voor de lunch met de suite, de rent-a-priest, ... ik denk dat we er bijna zijn é. Ik wil nog rode balonnen, ik wil die oplaten ergens tijdens onze ceremonie voor de mensen die we er niet meer bij kunnen hebben: schoonpapa, grootouders. we willen hen zeker een plaatsje geven in onze dag, want we zijn ze niet vergeten.
ik wil ook nog bellenblazers of zo. met rijst moeten ze niet gaan gooien!! rijst is voor een "vruchtbaar" huwelijk, voor ons niet meer van toepassing. Wij zijn beiden gescheiden, hij had 2 dochters en 1 zoon uit zijn huwelijk, ik 1 zoon. samen hebben we een dochtertje van 2 die ringmeisje zal zijn. Zijn 2 dochters zijn samen met 1 van mijn vriendinnen bruidsmeisjes, een andere vriendin is mijn getuige en nog een andere vriending mijn maid of honor. Ik word weggegeven door aan de ene kant mijn papa en aan de andere kant mijn zoon. Ik zie t al helemaal voor me!!!

aan de ene kant kan ik al niet meer wachten, aan de andere kant panikeer ik dat er maar 103 dagen meer op de teller staan!! typisch!

Hoeveel moet jij nog doen, Leslie?
en Alessia, nu sinds een week of 2 de dagindeling EINDELIJK vastligt (en we onze dag kunnen schikken hebben naar ieders wensen, maar das een ander verhaal...) kan ik inderdaad genieten nu van de voorbereiding!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-6-2012 22:34:48

Hey Vicky,

Dit is een 'vind ik leuk' berichtje!!! :-)
Wat betreft je 'vals haar', ik heb zo stukken met clipjes aan...en die komen van pro duo...ik kon ze ook verven, want het originele blond was veel te geel. Een vriendin van mij heeft die dan gekleurd zodat ze 'assig' blond zijn.
Is wel goede kwaliteit, want heb die al een keer of 5 gebruikt voor een trouwfeest enz...en in het begin droeg ik ze vaker. Je kan die stukken ook gewoon wassen, drogen, krullen, steilen...
Welk merk het was, weet ik niet meer...wel de iets duurdere stukken...misschien daar eens gaan kijken?

Succes nog!!

groetjes

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 12:41:03

@ Sandra, bedankt voor de tip, pro duo ik zoek het op. het zijn inderdaad van die clipjes die ik zoek. het moet zoals je zegt goede kwaliteit zijn, want het moet kunnen meegekruld worden met de krultang.
ik had al veel sites gevonden, maar je moet dat toch eens in het echt kunnen zien é, want een foto is zeer gewillig!

groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 13:06:46

Ze gaan je daar zeker kunnen helpen en eventueel een kleuring meegeven om ze dan zelf te kleuren, zodat het je eigen haarkleur zo goed mogelijk benadert...
Ik denk dat ik de mijne momenteel niet kan gebruiken :-( gezien mijn haarkleur terug meer 'naturel' is en niet meer zo blond als vroeger...ofwel moet ik mijn 'stukken' nog is laten kleuren...of balayage er in...het is altijd iets e :-)

Succes!!

groetjes

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik6-6-2012 17:51:41

Mijn haar is gekleurd, dus kunnen ze makkelijk meegekleurd worden een paar weken voor de trouw.
De website van pro-duo spreekt over enkel voor professionelen, kan je daar als niet-kapper ook terecht?

en Oh mijn God, ik kijk hier even naar beneden en wat zie ik ?? 100 dagen op de teller!!

Oh neen...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik6-6-2012 18:03:01

Ah, de mijlpaal van de 100 :-)!!
Je kan er zo ook terecht hoor...professionelen hebben er enkel een kortingskaart.
Ik ben er al vaak shampoo enz gaan kopen ook...dus zeker de moeite om is te gaan kijken! En je kan de valse stukken idd laten meekleuren dan ;-)!

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...