Terug naar overzicht
Ik zou eens bellen. Dan ben je gerustgesteld!!
@ joke: ik maandag geleden gebeld en ze zei ik zal bellen als ik van iets meer weet! maar aangezien ik in ploeg werk moet het deze week zijn of te wel weer 2 weken wachten he en dan komt het wel heel dicht bij he!!!
Zeker eens bellen!!!!Nu ben je je eigen zenuwachtig aan het maken en misschien is dat helemaal niet nodig.
@ cindy: indd maar ik wil niet opdringerig lijken ook he!! ik probeer de zenuwen te onderdrukken door te zeggen dat het al goed komt!?
Hey, als je echt niet meer kunt van de zenuwen zou ik een rinkel doen. Kun je nog een paar daagjes wachten, dan zou ik niet bellen. Een vriendin van mij had haar kleed de dag ervoor pas! De kans bestaat dat ze ergens volgende week zal bellen, ik zou persoonlijk nog even wachten tot bv. woensdag. Maar onthou dit: een bruidje is nooit opdringerig :D
ok, met dat nooit opdringerig bedoel ik dus dat elk bruidje opdringerig mag zijn zonder opdringerig te zijn...snap je :)
Hey, ik zou ook eens bellen om te informeren. Als je een week tussen laat, kunnen ze je moeilijk opdringerig noemen.Als 't een troost mag zijn, mijn jurk mag ik ook pas de 16de gaan passen en moet dan nog ingespeld worden. De 23ste zou ik hem normaal hebben.No stress! :-)
Ik trouw een weekje voor u en ik weet ook nog niets van mijn kleed. Laat het maken bij een naaister die een vriendin van mijn tante is. Eind mei ben ik geweest om mijn laatste toille in baalkatoen te passen. Ze is nu bezig met mijn kleedje in de goede stof. Ik weet ook nog verder van niets maar heb er alle vertrouwen in.Als je echt iets wil weten zou ik op het einde van de week eens bellen. En anders zou ik gewoon afwachten, zo ga ik het toch doen.