Terug naar overzicht
Ik ben ze gaan bestellen bij kaarsen Bert in gent. Het is een moderne versie, een grijze rechthoekige kaars en onze namen erin gegraveerd.
Wij hebben ook een huwelijkskaars. Net besteld in Sint-niklaas bij De Roze Patio. Een witte rechthoekige kaars met zilveren letters met datum en namen en wit koordje met zilveren ringetjes aan.Ook wel mooi en modern.grtz
Wij hebben een windlicht besteld bij lichtbries.be, en het is schitterend :) Daar staan onze namen op, de foto van de uitnodiging en de datum, gewoon in het wit.
Bedankt voor de tips al!Ah Lies nu komen we elkaar weer tegen :-) een windlicht, ken het niet. Ga eens kijken op de site!
Jessy, wij hebben dezelfde, ook van de roze patio :). Ik vind ze echt wel mooi en modern.
@ Caroline: Ging er eerst geen nemen omdat ik nergens mijn zin vond. Maar deze zijn echt wel mooi en redelijk van prijs ook eigenlijk he Ga ze vrijdag al halen se.Jij kan ze zaterdag al gebruiken zie ik Veel plezier alvast!Grtz
Wij gaan voor een olielamp (met twee wieken). Het leuke is dat je die regelmatig kan aansteken zonder "schrik" te moeten hebben dat die op gaat branden. Voor onze ouders hebben we twee gelijkaardige kleinere kaarsen als bedankje.We hebben onze olielamp gehaald bij 't Rood Huys in Leuven. Als je ruim op tijd bent, denk ik dat je zelfs "speciallekes" kan vragen. Website: www.troodhuys.be/ (Ze verkopen blijkbaar ook op locatie, voor als je niet van de regio bent).