Terug naar overzicht
Heyhey,De nieuwe collectie komt steeds uit tegen september/oktober dus vanaf augustus/september ongeveer kan je ze online terugvinden :-).Groetjes!Evelien
op de facebookpagina van marylise staan al enkele foto's van de nieuwe collectie
Hallo Evelien,De nieuwe collecties van Linea Raffaelli beginnen inderdaad binnen te komen vanaf begin september. Er zijn weer heel wat zeer mooie bruidsjurken bij! ;-) Indien je in Het Bruidshuis in Merksem eens een kijkje wilt komen nemen, ben je steeds welkom! Wens je andere collecties dan Linea Raffaelli te passen, ben je uiteraard ook altijd welkom in Het Bruidsparadijs te Merksem. We werken in beide winkels wel graag op afspraak zodat we de nodige tijd voor jou kunnen uittrekken.Nog veel succes met je voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be www.hetbruidshuis.be
Ik ga op 02/10 bij LR mijn kleedje gaan kiezen, wou ook wachten op nieuwe collectie daardoor wacht ik nog even...maar begint ook serieus te kriebelen. Eerst nog enkele kilootjes afvallen. grts
Op de site van Pronovias staat de nieuwe collectie van 2013 er al op.Staan mooie dingen op.gtrs