Terug naar overzicht
Hey, ik heb mijn kleedje van primo-piano-sposi in Houthalen. Ik vind de prijzen daar zeker niet te duur, de duurste daar was 1400, de mijne kwam uiteindelijk op 990 incl. retouchekosten en aankleden op de dag zelf. Groetjes
Hoi, Bruidsmode Karin in Dilsen-Stokkem is een aanrader.Je vindt er prachtige jurken vanaf 640 euroen de service is super!www.bruidsmodekarin.beGroetjes
Heb mijn kleed ook gekocht bij bruidsmode Karin. Kleedjes zijn er echt niet duur! Zeker de moeite.
Hey Evy, Ik heb binnenkort een afspraak bij ER wedding in Beringen. Ik heb hier al enkele goede referenties van gehoord. Maar inderdaad bruidsmode Karin zou ook super zijn :-) Als ik niets vind bij ER ga ik zeker een kijkje nemen bij Karin Groetjes
mijn kleedje komt van bij nicky vankets concept store in hasselt en ben volledig gekleed schoenen,stola,kleedje,maatwerk,extra's op de jurk voor 800€ vind dit zelf heel schappelijk
Hallo, In Hasselt heb je verschillende winkels:- Linx- Bruidsmode Hasselt- Isa-moda- I-dress- Nicky VanketsIn Genk en Sint-Truiden heb je er ook enkele, maar daar weet ik zo vanbuiten de naam niet van. Misschien eens google'en...GroetjesAnnelies
Ik heb mijn jurk gekocht bij Lecoq in Lommel. Ik heb niets dan lof over deze winkel. Altijd goed geholpen, nooit opdringerig en de retouches waren zeer goed uitgevoerd. Ook de prijzen vallen (voor een trouwjurk) zeer goed mee.Groetjes
Bedankt voor de adresjes,Ik ga eens de website's bekijken (als ze die hebben)En dan eens met mijn mama, zus en getuige samenzitten om een paar gezamelijke datums te vinden en dan afspraken maken... Hier kijk ik nog het meeste naar uit!Groetjes
Evy,als ik nog een tip mag geven tegen oktober-november komt de nieuwe collectie uit voor 2013 met de nodige modeshow's van bv linea raffaeli enz...je hebt echt nog ruimschoots de tijd misschien hoe moeilijk dat wachten ook is toch even wachten tot dan en je hebt kleedje nieuwe collectie.groetjes