Terug naar overzicht
Hoi LynnWij zijn eind vorig jaar met de collega's in domein St.-Hubert gaan eten, de man van één van mijn collega's is daar kok. Het was er zeer lekker en mooi, dus het is zeker een aanrader. Wij hebben er uiteindelijk toch niet voor gekozen om ons feest daar te doen, omdat we een vegetarisch feest willen, en ze daar geen ervaring mee hadden.Groetjes en veel plezier met het plannen!Dot
Dag Lynn,Wij zijn vorig jaar getrouwd op 6 augustus 11, nu bijna al een jaar geleden. Wij hebben niets anders dan lof over Domein St-Hubert in Ronse. Alles was zo perfect, niet té evenaren. Het eten, de organisatie, de locatie was uitstekend. We genieten er nog van als we er over spreken. Zeker doen!! Wij hebben ook prachtige foto's van domein en feestzaal. Als je er eens wilt zien..laat het gerust weten..GroetjesLien en Koen
Dag Benedicte,wij trouwen volgend jaar in Domein St.Hubert Ronse en ik ben wel benieuwd om jullie foto's eens te zien. Kan dit?groetjesLiesbeth
Benedicte,Wij trouwen ook volgend jaar in St Hubert :) en zouden ook wel graag eens wat fototjes zien van hoe jullie de zaalverdeling gedaan hebben! Je mag altijd eens wat fototjes doormailen naar verhulst_robin@hotmail.com!Groetjes
Dag Benedicte, Ook wij trouwen volgend jaar in St. Hubert, het zou dan ook super zijn moest je jouw foto's naar ons zou willen doorsturen! Mijn e-mailadres is: kaatjevanachter@hotmail.comAlvast hartelijk bedankt!Groetjes
en als jullie dit nog lezen kan je naar mij ook sturen aub? Charmy.roelstraete@telenet.bewij trouwen daar dit jaar ook de zaal indeling en het aantal gasten zou ik graag weten!Groetjes en bedankt!
Hallo,Kunnen jullie een idee geven van de prijs ongeveer?Het is een prachtige locatie maar het budget moet ookmeewillen natuurlijk.
je betaalt gewoon de menu die je kiest hé.Zij zei toen dat je er kan komen met zo een 75 a 80 EUR de man.wij zitten er wel boven maar das onze keuze omdat we Champagne ipv Cava wouden en soep en voorgerecht en dan ook nog eens dessertenbuffet.maar ik geloof zeker wel dat je er komt met 75 EUR de man en dat het ook in orde gaat zijn!Heel vriendelijke mevrouw en je krijgt een lijst mee met de prijzen in detail per gerecht dat je zou kunnen kiezen dus je kan zelf wat sleutelen tot je er komt hé :-)bel maar eens naar daar om te gaan horen.Groetjes,Charmy