Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zwart hemd

3-6-2012 20:09:00
hi,
Even mijn verloofde haar account kapen
ik zou graag een zwart hemd dragen met mijn zwart kostuum van hugo boss.
Het geheel zou ik dan willen opfleuren met een zilveren of lime kleurige das.
Ev. een pochet .
Wat denken jullie ? Kan dit of niet ?
De suite draagt een zwart pak, wit hemd, lime kleurige das

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1203

tima
8-9-2012
 Meld misbruik3-6-2012 20:10:29

foto's zijn altijd welkom van bruidegommen

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik3-6-2012 20:17:05

Hallo

Ik vind dat zeker kunnen, het is ook leuk dat de mannen van de suite en jij dan samen horen maar dat jij toch een ander accent hebt, jij bent dan ook de bruidegom.
Groetjes.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik3-6-2012 20:34:26

klinkt heel leuk MAAR. zwart en zwart zijn 2. neem zeker je kostuum mee als je je hemd gaat kiezen, niet alle zwart is hetzelfde en dan krijg je snel het effect dat het ene of het andere er afgewassen uitziet.

BIj ons gaat mijn verloofde ook anders dan de rest, gewoon om het een beetje specialer te maken.

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik3-6-2012 21:28:52

Mijn ventje is ook helemaal in het zwart, heeft een zwart blinkend pak, een zwart hemd en een ivoren das (kleur van mijn kleed), en hij ziet er fantastisch uit!

Grtjs

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik3-6-2012 21:49:55

en een lime kleurig hemd met daarop een witte das?
anders gezegd: het omgekeerde van de suite
zo is er een mooi verschil tussen mannen van de suite en bruidegom
en als je 's avond je das beu bent is het niet zo erg, want dan ben je nog steeds feestelijk aan (in tegenstelling tot het zwart-zwart als je 's avonds de gekleurde das uitdoet....)

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik4-6-2012 12:29:21

Uiteraard kan zwart Mijn man had ook een zwart kostuum met zwart hemd. De das was zwart met turquoise strepen (mijn kleed was zwart met turquoise) om toch een accent te leggen.
De pochet is afhankelijk van hoe chique je het wil hebben.

iris
30-6-2012
 Meld misbruik4-6-2012 13:49:37

Ik zou zeker eens googelen op kurt rogiers in Danni Lewinski. Die draagt in die serie ook vaak zwarte kostuums met zwarte hemden evt met een accentje en ik vind altijd dat het er erg knap en afgeborsteld uit ziet.

En Sara heeft zeker gelijk. Anders misschien niet per se een effen zwart hemd eronder, maar iets met een zwart fantasietje of zo?

PS: Ik ben absoluut geen fan van Rogiers zelf of zo :-)

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik4-6-2012 14:57:16

ja, zeker doen!!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 14:58:50

@ marijke : hier is het ook een blinkend pak
@stefanie : verloofde vond ook een leuk idee maar ik zie me niet direct in een lime kleurig hemd lopen . Hoe verslaafd mijn verloofde aan lime kleurige dingen ook is . (helft van mijn huis heeft al lime accenten )
@sara : dat zou ik zowiezo doen want inderdaad het ene zwart is het andere niet.
@ iris : ik zal direct eens googlen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info