Terug naar overzicht
foto's zijn altijd welkom van bruidegommen
Hallo Ik vind dat zeker kunnen, het is ook leuk dat de mannen van de suite en jij dan samen horen maar dat jij toch een ander accent hebt, jij bent dan ook de bruidegom.Groetjes.
klinkt heel leuk MAAR. zwart en zwart zijn 2. neem zeker je kostuum mee als je je hemd gaat kiezen, niet alle zwart is hetzelfde en dan krijg je snel het effect dat het ene of het andere er afgewassen uitziet.BIj ons gaat mijn verloofde ook anders dan de rest, gewoon om het een beetje specialer te maken.
Mijn ventje is ook helemaal in het zwart, heeft een zwart blinkend pak, een zwart hemd en een ivoren das (kleur van mijn kleed), en hij ziet er fantastisch uit!Grtjs
en een lime kleurig hemd met daarop een witte das?anders gezegd: het omgekeerde van de suitezo is er een mooi verschil tussen mannen van de suite en bruidegomen als je 's avond je das beu bent is het niet zo erg, want dan ben je nog steeds feestelijk aan (in tegenstelling tot het zwart-zwart als je 's avonds de gekleurde das uitdoet....)
Uiteraard kan zwart Mijn man had ook een zwart kostuum met zwart hemd. De das was zwart met turquoise strepen (mijn kleed was zwart met turquoise) om toch een accent te leggen.De pochet is afhankelijk van hoe chique je het wil hebben.
Ik zou zeker eens googelen op kurt rogiers in Danni Lewinski. Die draagt in die serie ook vaak zwarte kostuums met zwarte hemden evt met een accentje en ik vind altijd dat het er erg knap en afgeborsteld uit ziet.En Sara heeft zeker gelijk. Anders misschien niet per se een effen zwart hemd eronder, maar iets met een zwart fantasietje of zo?PS: Ik ben absoluut geen fan van Rogiers zelf of zo :-)
ja, zeker doen!!
@ marijke : hier is het ook een blinkend pak @stefanie : verloofde vond ook een leuk idee maar ik zie me niet direct in een lime kleurig hemd lopen . Hoe verslaafd mijn verloofde aan lime kleurige dingen ook is . (helft van mijn huis heeft al lime accenten )@sara : dat zou ik zowiezo doen want inderdaad het ene zwart is het andere niet.@ iris : ik zal direct eens googlen