Terug naar overzicht
Wij hebben ook geen bedankjes gegeven. We gaan nog wel een fotokaart opsturen.
Hey Ilse, ik woon ook in Antwerpen (Niel) en ik heb het nog maar 2x geweten dat we op een feest een bedankje kregen. We waren dit ook eerst van plan, maar gaan het toch niet doen. We zullen achteraf wel een foto geve.groetjes
Hey Ilse,het is vooral een Nederlands gebruik dat meer en meer navolging vindt in België. In plaats van achteraf een foto naar iedereen op te sturen, kan je op het avondfeest of receptie meteen een bedankje meegeven met de genodigden.Bij Het Bruidsparadijs heb je een zeer ruime keuze in bedankjes en bruidssuikers. Je kan hiervoor al eens een kijkje nemen op onze website voor enkele voorbeeldjes.Nog veel succes met je voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be
Hey Ilse,Dit is eigenlijk iets dat je voor jezelf moet beslissen. Wil je iets geven of niks geven? Ik heb al huwelijken meegemaakt waar er niks gegeven werd, anderen waar er bruidssuiker meegegeven werd en bij sommigen enkel een foto achteraf (of soms op de avond zelf nog als de fotograaf dit klaar kreeg).Wij hadden enkel een trouwfuif en hebben de gasten achteraf een foto (met onze namen en trouwdatum) gegeven. Dat was niet al te duur.Groetjes,Ilse
Alle huwelijken die ik totnogtoe gedaan heb, gaven enkel een foto (of heel uitz. bruidssuiker) mee dag zelf. Toch hoor ik nu wel voor de huwelijken waar ik dit jaar naartoe moet, dat ze 'n bedankje zullen geven. Dus ik vermoed dat het vooral 'n nieuwe trend is. En een foto kost uiteindelijk toch ook iets en belandt dan onderaan een of andere lade of in de vuilbak...Het is en blijft jullie eigen keuze, maar ik zou hier alleszins geen hopen geld tegen gooien.
Wij zijn van Retie (ongeveer Turnhout) en geven tijdens het feest al foto'kaartjes / bedankingen af.Die worden tussenin gedrukt.Verder geven wij niets meer hoor