Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gepersonaliseerde badjas,...

3-6-2012 21:12:32
Hallo
Soms zie ik op foto's bruidjes verschijnen in een trui, jas, nachtkleedje, ... met daarop "jus maried" of "Mss (nieuwe naam), ...
Ik vraag me af waar je dit kan kopen of bestellen? Het lijkt me een leuk extraatje.
Groetjes.

Femke
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1016

sven
10-8-2012
 Meld misbruik3-6-2012 21:52:44

hey

ik heb me onlangs een soort trainings (huispak) aangeschaft via etsy met daarop op rug bride en op men voorzakje op broek onze datum, supermooi

grtjs vanessa

Marita

Meld misbruik3-6-2012 22:25:51

Hallo Femke,
bij Het Bruidsparadijs in Merksem kan je lingerie vinden met "Just Married" op (ook mooi kamerjasje met op de rug "Just Married").
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be

Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik4-6-2012 0:31:08

Hoi Vannessa,
Ik zit nu al een uur te zoeken op etsy, maar vind niks... :(

Evy
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 0:51:48

Hey Femke Je kan eens kijken op de volgendé site: www.lightinthebox.com Daar hebben ze van de shirtjes :) Veel succes! Grts evy

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 8:24:52

http://www.etsy.com/people/youreworthit?ref=ls_profile

hier vind je ook wel leuke dingen :-)

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 12:31:58

@ Evy, leuke shirtjes, mss bestel ik een voor op ons huwelijkstriptje aan te doen :-)

@ Vanessa, ik zit ook al even te zoeken op Etsy zoals Tiffanie maar ik vind zo geen huispak, kan je mss de recthstreekse link doorsturen?

@ Sandra, idd veel leuke dingen, je kan echt kleine dingen goed aanpassen aan die dag!

Groetjes Femke.

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 12:52:15

Ik denk dat ik het gevonden heb op Etsy ondertussen:

http://www.etsy.com/search?q=just+married+shirt&vie...

Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...