TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
12-5-2012
|
4-6-2012 6:48:45
Ik denk dat ze gewoon wil zeggen dat het huwelijk meer inhoudt dan die ene dag. Ze bedoelt het volgens mij heel goed hoor. Toen ik met de voorbereidingen bezig was en er een leuke dag van wou maken zei mijn man dat ook een paar keer.
En je zal zelf gerust wel weten dat het leven erna ook pas begint, maar die dag wil je natuurlijk in orde hebben e! Hij bedoelde het goed en ik denk je schoonmama ook, misschien is ze een beetje bang dat je na die dag in het zwarte gat gaat vallen :)
valt bij mij goed mee, al mis ik de voorbereidingen wel een beetje. Gelukkig mag ik binnennkort de album nog maken
|
|
Silke
6-10-2012
|
4-6-2012 7:49:58
Misschien is ze gewoon een beetje bang dat je na het huwelijk in het gekende zwarte gat zal vallen omdat je nu zo druk bezig bent met de voorbereidingen. (wat normaal is natuurlijk) En dat ze daarom zegt, vergeet niet, na dit is er ook nog een leven... iik zou het eigenlijk ook niet verkeerd opnemen maar begrijp wel dat je er even mee bezig bent als ze zoiets zegt omdat het idd niet heel duideli is. Mss moet je het haar gewoon eens vragen?
|
|
Sandra
7-9-2012
|
4-6-2012 8:33:01
Och...als het enkel uw schoonmoeder maar is die misschien vindt dat de 'big day' een beetje uit proportie gaat :-). Bij mij is het gans mijn schoonfamilie die onze trouw precies 'gewoontjes' vindt...alsof ze tegen hun zin moeten komen...totaal geen interesse...zeker niet het event van het jaar voor hen!!! Laatst kreeg ik van één van de bomma's langs zijn kant de vraag of we al naar de notaris waren gegaan...wij trouwen gewoon volgens wettelijk stelsel (dus geen notaris nodig) en die echt vlakaf: "ah, das gemakkelijk als ge uit elkaar gaat e...diene dat het eerste met alles weg is thuis, diene heeft het dan..." Echt, ik had zo iets van WAT??? Die gaat er al vanuit dat wij uit elkaar gaan dus...ik was om te ontploffen!!!
Dus bon, ik zeg voorlopig niks meer over onze trouw...ze zullen het dan allemaal wel zien de dag zelf!
Dus trek het je niet te veel aan ;-) ik ben zeker dat jouw schoonmama het goed zal bedoelen hoor...het huwelijk is meer dan die ene dag...maar kom, die ene dag mag voor ons perfect zijn é ;-)!!!
groetjes
|
|
Lies
18-8-2012
|
6-6-2012 21:06:30
Goh, blij dat jullie dat gevoel begrijpen :) maar daar moet je een bruid (in wording) voor zijn zeker? Vroeger ging dat vast ook wel helemaal anders :)...
... En intussen tikt de klok verder en ga ik dinsdag met mijn mama mijn jurk passen, dat is geleden van 1 november, dus ben best benieuwd! Spannend!
|
|
Ne
28-9-2013
|
9-1-2013 10:16:45
Ik denk vaak bij zo`n dingen dat mensen zoiets zeggen omdat ze vroeger zelf op dat punt in de fout gingen. Dus misschien was ze zelf zo dat de trouwdag alles leek en niet nadacht over hetgeen dat volgt. :)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|