Terug naar overzicht
Goe bezig Sandra ...Het water loopt me al in de mond als ik lees wat voor lekkere hapjes er geserveerd gaan worden!!!En de caketopper was ook leuk hé,ga je hem laten zien aan de verloofde of is het een verrassing?En hoe was de reactie op de uitnodiging bij de ouder????Groetjes,Nancy
Hey Nancy,Ja, ben echt volop 'in gang' geschoten :-) hehe!Echt lekkere hapjes ja...gezien we geen diner geven, wilden we de suite toch wel extra verwennen met deze hapjes :-).Ik ben benieuwd om de cake topper te zien...wel eerst 26,04€ neertellen (douane heeft zen werk weer goed gedaan...rippers!). Mijn verloofde heeft hem al gezien hoor...het was hij die altijd maar zei dat ik hem moest bestellen op Etsy :-) het is dan ook zeer toepasselijk voor ons...:-) (in een vorige topic staat de link naar de cake topper ;-) )Mijn ouders en mijn getuige hebben de uitnodiging al gekregen en mijn bruidsmeisje was ook bij mijn ouders (mama was jarig) dus die hebben ze ook al gezien.Ja, ze vonden het allemaal tof zene :-) kort, maar krachtig...mooi met het zwart/wit/turquoise! En ons mama ja...die kreeg al bijna tranen :-) ai ai ai...die zal nog meer dan 1 traan laten tegen dat het zo ver is :-) schattig!groetjes!!