Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode loper of in andere kleur gezocht!

4-6-2012 9:03:51
Hoi bruidjes,

Als iemand van jullie voor mij trouwt, kan ik dan de loper overkopen? Moet wel 20 m lang zijn...
Omgeving vlaams-brabant, limburg

Groetjes!

Tamara
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 617

tamara
30-3-2012
 Meld misbruik4-6-2012 10:23:05

die van mij is maar 5 meter

Bianca
11-8-2012
 Meld misbruik4-6-2012 14:14:31

hey

Voor in de kerk gaan wij waarschijnlijk een loper kopen van 30 m dus dan mag je die nadien wel overkopen. Maar we hebben er dus nog geen.
groetjes

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 20:32:40

Hey Bianca,

Van waar ben jij ergens? In welke kleur dacht je een loper te kopen? Ik wil die gerust overkopen hoor na jou trouw tegen redelijke prijs. Laat maar iets weten hoeveel je graag ervoor wilt.

Groetjes,

Tamara

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik10-6-2012 18:42:53

Hey Bianca,

In de zaal spraken ze over wegwerp lopers, wordt veel gebruikt zeggen ze. Ik heb dus zo eentje besteld op trouwartikelen.nl

Toch bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...