Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen ventje zit er op

4-6-2012 9:17:11
Hey iedereen dit weekend op zaterdag was de vrijgezellen van mijn ventje.
Ik moet zeggen dat er tot zaterdag geen zenuwen waren, maar dan kreeg hij plots een smsje waarin stond dat hij onder andere zwembroek en handdoek moest meenemen.
Vanaf toen sloegen de zenuwen toe, want waarom zou hij nu een zwembroek nodig hebben, mijn repliek dat hij misschien op de meir in zwembroek zou moeten rondlopen deed er niet veel goed aan :-)

Hij moest als teletubbie, tinkie winkie rondlopen.
1 van de opdrachten was blijkbaar dat hij 10 jongens moest vinden waar hij het tiketje uit de onderbroek moest knippen, dit ging blijkbaar heel vlot, een andere opdracht was dat hij in het cafe waar we geregeld iets gaan drinken in zwembroek de afwas moest doen. In dat zelfde cafe mocht hij een knappe jongen zoeken waar hij een tete a tete mocht doen en het liedje een ster van christoff mocht brengen.

Om kort samen te vatten hij heeft zich goed geamuseerd :-)
Mijn vrijgezellen is pas 14/07 maar kijk toch met een bang hartje uit naar die dag want ik zie me toch niet in zwembroek rondlopen ...

Groetjes
Joeri

Joeri
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 813

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 9:40:12

Hey Joeri,

De gekke pakjes horen er meestal bij :-) al wil mijn aanstaande het écht niet...gewoon een T-shirt met gek opschrift is al goed :-).
Ik heb afgelopen weekend aan zee ook een mannelijke vrijgezel gezien in een ouderwets zwempak met streepjes, duikbril en zwemvliezen...ai ai :-).

Geen paniek ;-) de vrienden zullen je wel goed genoeg kennen en er een super leuke dag van maken!

groetjes en nog veel plezier met de laatste wedding voorbereidingen!

sarah
24-8-2012
 Meld misbruik4-6-2012 9:40:43

klinkt leuk en toch relatief braafjes nu uitkijken naar die van jou!

Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik4-6-2012 19:26:51

leuk! en toch een hele brave vrijgezellen hoor
Nu aftellen naar die van u, met of zonder zwembroek!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...