Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag 11 mei 2012

4-6-2012 10:48:18
Hey brides 2 be...

Volgens de teller, hier onderaan, ben ik al 24 dagen getrouwd en het voelt zaaaaalig :)
Ik heb getwijfeld om een verslagje te schrijven, maar ik wil toch enkele aanbevelingen doen, en waar kan dat beter dan hier.

De dag begon vrij vroeg voor zowel mijn man (klinkt nog altijd onwenning) als mezelf. Ja ja, wij hebben toch nog de nacht in hetzelfde bed doorgebracht. Ik wou het niet riskeren dat ik die nacht niet zou kunnen slapen in een vreemd bed...
Omdat mijn man een heel stugge baard heeft, die hij bijna nooit helemaal glad krijgt, had hij besloten om zich eens te laten scheren bij Nick's barberschop te ninove (http://www.barbershop.be/) en ik moet zeggen dat dat een heel goed idee was. Zo gladjes! :)

Ondertussen ging ik naar mijn kapster om mijn haren te laten opsteken. Het resultaat was nog beter dan toen ik mijn proef had laten doen. Ik had ook hier afgesproken met de fotografen (kwestie van de hele dag erbij te zijn). De fotograaf in kwestie is Tim Corbeel (http://www.ticor.be/). Hij was vergezeld van nog een fotograaf, Hans Swolfs en ik moet zeggen dat het echt een superduo is om mee samen te werken. Gezellige gasten waar het snel mee klikt en die je dag opvrolijken, terwijl ze eigenlijk aan het werk zijn. Het mooie resultaat kan je hier zien http://www.ticor.be/blog/ . Nog eens bedankt aan Tim en Hans! :)

Daarna gingen we (fotografen en ik) naar mijn ouderlijk huis, waar Elke al zat te wachten om aan mijn bruidsmake-up te beginnen (http://www.looksofversailles.be ). En echt waar, deze was ook weer nog mooier dan mijn proef!
Ik kan haar niet genoeg bedanken voor de mooie, subtiele, exact-wat-ik-wou make-up, die trouwens een hele dag, avond en nacht mooi is gebleven. Elke heeft tijdens de proef heel uitgebreid de tijd genomen om te luisteren naar wat mijn wensen waren, en heeft aan de hand daarvan een prachtig resultaat bekomen! Dankjewel Elke!

Dan was het tijd om mijn kleed aan te trekken en de ontmoeting met mijn (toen nog gewoon) vriend. Hij zag er echt prachtig uit! En dat vond hij van mij ook. (nog geen traantjes) Bruidsboeket waren witte calla's met een lichtroze randje aan.

Aangezien de plechtigheden allemaal gepland waren in de namiddag, zijn we in voormiddag onze trouwshoot gaan doen in het kasteel van Gaasbeek. Supermooie locatie trouwens! Als het weer niet 100% meevalt, zoals bij ons, kan je binnen in het kasteel foto's maken. En anders in de mooie tuinen.

Vanaf de middag is alles in zo ongelooflijk tempo gepasseerd dat je nauwelijks tijd hebt om alles te vatten. Tegen de middag kwam de familie toe, om dan in een stoet te vertrekken naar het gemeentehuis en de kerk. Aan het gemeentehuis aangekomen zag ik mijn beste vriendinneke staan en daar waren ze dan... De traantjes!!!
In de kerk heb ik "gesnotterd" van het eerste woord dat ik moest zeggen tot het laatste :)

het grote feest ik doorgegaan in 't Brouwershof in Hekelgem. Ook hier kan ik niets slecht over vertellen. Alles was gewoon top. De feestzaal was mooi, het eten was superlekker en uitgebreid (traiteur Van Nuffel uit het de Hophoeve), en nadien nog een superfeestje met DJ F.R.A.N.K.

Ik heb niet zo'n heel actief lid hier op het forum, maar ik heb wel zeker en vast alle berichtjes gelezen die hier de revue gepasseerd zijn. (en dan vooral de verslagjes) Toch kon ik altijd op jullie rekenen als ik met een probleem zat, of gewoon even wat info nodig had. Daarom, ook aan jullie heel erg bedankt!! :)

Verder rest er mij nog 1 giga-super-belangrijke tip te geven... GENIET! Cliche, ik weet het, maar het is echt waar. Het is zoooo snel voorbij, dus laat je feestvreugde niet verpesten door gasten die een beetje lastig doen, of onwezenlijk laat of zelfs te vroeg zijn, minder goed weer dan gehoopt,...

Groetjes van een heel gelukkige vrouw! :)
-xXx-

Silvy
11-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1860

Silvy
11-5-2012
 Meld misbruik4-6-2012 10:53:45

Oh ja en mijn bruidsboeket en de corsage van mijn man kwamen van 't Vergeet met nietje in Sint-Kwintens-Lennik...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 11:04:31

Dikke proficiat Silvy!
Geniet van het getrouwde leven samen :-)

groetjes

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik4-6-2012 11:19:10

Supermooie foto's!!!!

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik4-6-2012 13:55:12

Leuk! Proficiat!
Veel herkenbaar. Wij zijn van Gooik.

penny
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 14:00:24

Een dikke proficiat voor jullie!
Wij zijn ook van de buurt (Dilbeek) en nog op zoek naar een locatie om bij slecht weer foto's te nemen.. Kan je zonder afspraak in het kasteel foto's nemen?

Groetjes

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik4-6-2012 14:07:05

Proficiat!
Hele mooie foto's!

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 14:18:00

Heel mooie foto's, en ontroerend verslagje! Geniet nog heel erg veel na van jullie schitterende dag!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 14:24:31

Heel erg mooie foto's, jullie fotolocatie was ook wel speciaal! Proficiat, jullie zagen er schitterend uit!

Hans

Meld misbruik4-6-2012 20:13:08

Hey Silvy,

het was een groot plezier om samen met Tim zo'n spontaan koppel als jullie te mogen fotograferen op die grote dag :)

Het genoegen was dus helemaal wederzijds!

Heel veel geluk nog samen met Arno!

groetjes,
Hans

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 22:14:20

Dikke proficiat!!

Prachtige foto's...jullie zagen er beiden schitterend uit!!

Silvy
11-5-2012
 Meld misbruik5-6-2012 14:01:16

Dank jullie allemaal voor de leuke reacties :)

Penny: Wijzelf, en de fotograaf ook, hadden toch al eens op voohand gebeld om te zien of het nodig was om te reserveren. Bleek niet nodig, maar toch beste even die mensen verwittigen dat jullie bij slecht weer naar daar zouden komen dan. :)

Hans: Heel leuk je hier te zien! Was inderdaad heel erg leuk. Als we ooit nog eens een reportage willen laten maken, weten we waar we jullie kunnen vinden :)

Groetjes,
Silvy

Kirsten
7-9-2013
 Meld misbruik10-9-2012 9:31:56

Dankzij jouw positieve reactie over Tim Corbeel en vooral de mooie foto's hebben wij hem zonet ook geboekt voor ons huwelijk voglend jaar!

Groetjes, Kirsten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info