Nu Online
Momenteel zijn er 573 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik moet even mijn hart luchten ;( uitnodigingen

4-6-2012 14:18:00
Hoi iedereen

Ik kreeg net telefoon van papierstad.
De uitnodigingen waar we 3 maanden aan gewerkt hebben en die normaal vandaag klaar zouden zijn BESTAAN NIET MEER!
Hoe kan nu zoiets, dat moeten ze toch op voorhand weten??
We zijn er al 3 maanden mee bezig met hun.

Nu moeten we helemaal opnieuw beginnen met nog 94 dagen op de teller :(
Ik weet niet waar ik nu moet gaan, zeker en vast niet meer daar!!

pfff, ik weet het allemaal even niet meer... snik snik

Evy
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1353

Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik4-6-2012 14:20:21

Ga gewoon naar een drukker, daar heb je ook heel veel boeken met keuze mogelijkheden, en zij drukken misschien veel sneller...

Evy
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 14:28:46

Ja maar papierstad is drukkerij sleurs....

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 14:32:00

Hey, als je 3 maanden aan iets hebt gewerkt en dan zoiets hoort... Misschien zo snel mogelijk een andere drukker binnenstappen, je situatie uitleggen en eens zien wat hun zeggen? Wij hadden onze uitnodigingen na een 3 weekjes maar die kwamen wel uit de boekjes!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik4-6-2012 14:34:02

Hoezo ze bestaan niet meer? de uitnodigingen zelf of de drukker?
heb je geen proefdrukken liggen ofzo? Daar kan je altijd naar een andere drukker ofzo mee gaan.
Als het de drukkerij zelf is, dat vind ik heel raar, ze hadden misschien gehoopt dat ze het konden redden?
Je hebt toch nog niks betaald hoop ik?

Evy
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 14:52:26

Ja ik snap er ook niets van.
De drukker bestaat nog wel, de uitnodigingen niet meer.
Hier zie je een voorbeeld van onze kaart, we hadden het dan wel in fel roze (ipv wit zoals je hier ziet) http://www.cardxl.be/trouwkaarten/cards/kaarten/bladmotief-trouwkaart-10820.html?www=0&p=1&offset=0.
Ons thema van de trouw is namelijk roze.

Dan hadden we zelf een mooie tekst opgesteld en onze foto in sepia op de achterkant laten maken.
De proefdruk hadden we meegekregen op gewoon wit papier.
Ik vondt het wel een beetje vreemd.. Maar ik dacht, ach zo zal dat wel gaan.

Hopelijk vinden we nu nog zoiets in de aard...
Want na al die maanden heb je echt al zo een beeld in je hoofd.
En mijn misboekjes zijn in dezelfde stijl ontworpen, met hetzelfde lettertype en kleur en sjabloon en tekeningen... Dus dat moeten we ook volledig opnieuw doen... pfff

Inge
10-8-2012
 Meld misbruik4-6-2012 14:55:43

Ik zou eens gaan kijken bij drukker bosmans in Lommel die hebben die ook want ik meen dat ik ze daar al gezien heb.
Ik had mijn uitnodiging op een paar dagen tijd dus. Het kan vlug gaan.

groeten

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik4-6-2012 14:57:46

Hey Evy,

Heb je nog je tekstje en je foto? Anders zou ik gewoon met dit voorbeeld en jullie proefje op wit papier naar 'n drukker gaan, die zullen daar wel weg mee kunnen.

Ik heb er alle vertrouwen in dat het nog zal lukken.

Knuf!

Raïssa

Evy
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 15:36:56

@Inge: ja daar had ik ook al van gehoord, dat kunnen we ook doen, thx!

@ Raïssa: De tekst hebben we nog en de foto hebben we onbewerkt (aangezien papierstad deze bewerkt had en nog heeft...)
Een proefdruk van de kaart hebben we niet, enkel onze tekst geprint op wit papier.
dank je voor de steun!
xxx evy

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 17:23:14

Hey Evy,

Onze uitnodigingen zijn van Buromac en ik heb op hun site zeker al uitnodigen gezien die op die van jou lijken, dus ik zou zeker de boeken van Buromac (te vinden bij Ava, Clips en de meeste drukkers) eens bekijken!

Groetjes!

Evelien

Evy
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 20:19:26

Hey Evelien

Ik heb gekeken op de website van Buromac,maar niets naar mijn goesting...
pfff,moeilijk he als je je zinnen ergens op gezet hebt

toch bedankt voor de tip
grts evy

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 21:03:42

Graag gedaan hoor :-), maar moest ik jou zijn, ik zou toch de boeken ook eens bekijken. Op de website staat lang niet alles, dus je weet nooit! ;-)

Nog veel succes allesinds!

Groetjes!

Evelien

Ellemieke

Meld misbruik4-6-2012 23:24:12

Evy,

is het deze die je bedoeld: http://www.suikerdraakje.be/belarto-wedding-box-618/tro... ?

In ieder geval, ik zou eens online zoeken of je geen andere drukker vindt die deze kaarten in zijn assortiment heeft - en idd je probleem uitleggen.

Succes,
E.

Joke
27-7-2013
 Meld misbruik1-8-2012 14:00:27

Oei,
dat is inderdaad niet leuk.
Dat is een fout van de firma hoor. Normaal als je een aanvraag doet moeten ze kijken of er nog voldoende annonces in voorraad zijn.
Ik heb ook nog in een drukkerij gewerkt en sommige modellen worden niet meer bijgedrukt, worden niet meer opnieuw gemaakt. Jullie hebben nu de brute pech dat dit bij jullie gebeurt. Ik zou het ook helemaal niet leuk vinden, al dat werk van jullie!

Maar kop op, dit is een probleem die kan opgelost worden.
Wie weet vinden jullie iets wat nog beter is.

Alvast heel veel succes en goede moed.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info