Terug naar overzicht
heyik zou toch nog eens voor een proefkapsel gaan en mss een foto meenemen van hoe je het wil tis tenslotte jij die het graag moet zien hé.grtjs
Teruggaan ! Anders zit je steeds met de vraag of het op je trouwdag zelf wel mooi zal zijn. Ga donderdag nog maar eens proberen, dan is die last al van je schouders !
Lieve Lieve,Ga donderdag opnieuw !!!!Ik heb afgelopen woensdag mijn proefkapsel gehad en vond het ook niet mooi, we zijn toen doorgegaan tot ik een kapsel had waar ik tevreden over was (ben tot s'avonds laat gebleven).Anders blijf je twijfelen en schrik hebben dat het misschien niet goed zal zijn de vrijdag.Succes !!Groetjes Mireillenog maar 5 daagjes hè
Dag meiskeIk zou ook teruggaan. Tenminste als dat je niet meer stress bezorgt doordat dan je planning in de war wordt gegooid. Amai, ik was daarstraks nog aant denken, tis nog minder als een week voor jullie! Hoe ist met de zenuwen? Ik ga zo hard duimen voro jullie!GroetjesVicky09.09.06
Hoi Lieve,Ik heb het zelfde gehad als jou, zie mijn berichtjes. Ik zou zeker terug gaan. Anders moet je op je trouwdag nog gaan kijken hoe je het hebben wilt. Mijn proefkapsels zijn ook mislukt. Nu heb ik met een vriendin wat zitten tutten. En nu is het redelijk gelukt. Op mijn trouwdag 6 september dan doen we het uitgebreid opnieuw. Maar nu weet ik tenminste wel wat ik leuk vind. Eigenlijk is wat ik wil te simpel om te doen. Kapsters doen te gauw te moeilijk. Heel veel suc6 en ik hoop dat het naar je zin wordt!!Groetjes,Lisette