Terug naar overzicht
Dag Cindy,Je moet eerst eens vragen of je in jouw gemeente wel kan trouwen op 21 juli want hier (in Genk) was dat niet mogelijk zeiden ze mij. De grotten van Kanne zullen zeker heel mooi zijn maar ook wel gegeerd, zijn ze nog vrij dan?Als je beslist om een feest in de tuin te doen, ga dan op zoek naar een caterer die voor alle spullen kan zorgen: tent, aankleding, eten en drinken, bediening. Wij houden ons feest in een parochiezaal en wij moeten al die dingen ook apart regelen maar onze traiteur (Trimalchio in Kuringen) zorgt voor bijna alles. Dat maakt het veel gemakkelijker. Een tuinfeest kan overigens een stukje duurder worden dan een gewone zaal. Maar dat hoeft natuurlijk niet.Veel plezier met alle voorbereidingen en het zal zeker een prachtige dag worden!Groetjes!
als de grotten nog vrij zijn en het kan die datum waarom dan niet ineens je feest daar geven ???hou wel rekening mee dat je MAAR 6weken hebt om al de papieren in orde tekrijgen voor de wet en ik spreek uit ervaring dat je er echt zelf voor moet lopen en bellen in mijn geval :-)geniet er van en maak er een ongelofelijke dag van!tip: hoeve dewallef is ook leuk en mooi en wijnkasteel in membrugge :-)
@Lilabluestar: volgens de ambtenaar van de burgerlijke stand zou 21 juli geen probleem zijn, maar ze moest het inderdaad nog eens dubbelchecken bij de burgemeester, anders wordt het 20 juli. Zodra ik 100% zekerheid heb over de datum kan ik eens bellen naar de eigenares van de feestzaal van de grotten, maar die is inderdaad blijkbaar erg gegeerd, kans is dus klein dat het daar kan doorgaan...@joyce: ik heb inderdaad geen overschot van tijd, zodra de gemeente belt dat de papieren in orde zijn (geboorte-aktes enzo) moeten we ons reppen om alles te gaan tekenen... Spannend is het sowieso, en met zo weinig tijd des te meer :-)Alleszins al heel erg bedankt voor de reacties !