Terug naar overzicht
wij hebben een enveloppendoos gekocht bij AVA, het is een paarse geworden, geen hart. is eens iets anders, en koste nog geen 20 euro.ze hebben daar ook mooie gastenboeken
Wij hebben onze enveloppendoos besteld bij http://www.tutje-en-kiki.com/.Je kan daar zelf een ontwerp maken (doos met naamstickers)Bij gravering kan je wel de kleuren kiezen die je graag wil gebruiken.Groetjes
Wij hebben er gastenboekje en doos van Me to You. Ben namelijk een freak daarin hihi, zelfs op onze taart staat eentje van Me to You maar is wel heel erg mooi hoor. Misschien als dat je wat zou zeggen dan.Groetjes Sophie
Ik had een gastenboek via internet besteld en voor mij was het een teleurstelling. Het papier in het boek was van gerecycleerd papier en was echt niet mooi. Nu hebben we gisteren eentje in de AVA gevonden en deze was redelijk van prijs en mooi. Enveloppendozen hebben ze daar ook voor een redelijke prijs, kdacht een 30euro zoiets.groetjes
een gasten boek kan je inderdaad vinden bij ava ofzo. Of via de site van style your wedding heb ik ook wel een aantal dingen gekocht (wel geen gastenboek) De kwaliteit en de service waren uitstekend!! Enveloppendoos hebben we gewoon zelf gemaakt. Een doos mooi ingepakt met paars papier en daar witte bloemen opgekleeft ( onze kleuren waren paars-wit) Als de gasten binnen zijn zet je die doos toch weg want er zit dan echt wel veel geld in.
Bedankt dames! Ik denk dat ik eerst eens bij AVA ga zien.
Ik heb een enveloppendoos bij Ava gevonden en gastenboek op onestopweddingshop.nl , zeer goede kwaliteit en snelle levering! Grtjs
Ik weet niet van waar je bent, maar in Torhout is er ook een leuk winkeltje waar je enveloppendozen en gastenboeken kunt kopen: Huyze Miekado: www.miekado.be
Wij hebben zelf een enveloppendoos gemaakt van een schoendoos en deze bekleed met witte/ doorschijnend papier/stof. Voor het gastenboek ben ik gaan kijken bij de Hema. Ik moet hem zelf wel nog wat "pimpen".Het moest bij mij wat binnen budget blijven...
beste, wij hebben voor onze trouw een gewone doos van print paier genomen en die mooi aangkleed met harten folie die we gevonden hebben in AVA voor onze gatsenboek hebben wij canvasdoeken gebruikt waar de mensen mochten opschrijven met acrylstiften en dat vonden ze een heel leuk idè nu hangen ze bij ons op in de woonkamer en binnen zoveel jaar kunnen we nog eens kijken wie wat geschreven heeft en welke wensen er al zijn uitgekomen. groetjes Monica