Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

4-6-2012 16:56:13
Hey bruidjes, Wij zijn op zoek naar een origineel bedankje dat de mensen voor altijd hebben. Dus geen bruidsuiker of snoepjes ofzo. Zijn er bruidjes of bruidegommen die zoiets hebben of al tegengekomen zijn? Wat geven jullie trouwens aan de getuigen en de ouders? Mercikes!

sarah
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1583

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 17:18:51

Heyhey,

Voor onze gasten: winkelwagenmuntjes met onze namen en datum (www.looland.nl);
Voor de kinderen: snoep in een kartonnen doosje in onze kleuren (zelf gemaakt);
Voor de ouders: windlicht met tekstje, onze namen en datum gevuld met bloemen (www.zoetbegin.be);
Voor de getuigen: fles cava met gepersonaliseerde kist met onze namen en datum (www.brianto.be);

Groetjes!

Evelien

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik4-6-2012 17:51:13

Onze gasten hebben een cd gekregen. Op die (zelfgemaakte) cd staan alle nummers waarmee onze gasten aan tafel geroepen zijn (bij aankomst hebben ze een (copie van een) echt concertticket gekregen en als ze hun artiest hoorden, mochten ze hun tafel zoeken waarop de foto stond). De hoes van de cd is een compilatie van cd hoezen met daarover onze namen en datum, op het cd label staan foto's van ons.
Heel ons thema was "in concert", ook onze uitnodigingen, dus wij vonden dat er wel goed bijpassen.
Voor de kindjes was er bellenblaas, voor de bruidskindjes een knuffel van noukie's, voor mijn getuigen een goodies bag met make-up en een zilveren armband met diamant, voor zijn getuige een fles Veuve Clicquot waarvan de doos een ijsemmer is, voor onze ouders een etentje.Voilà.

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik4-6-2012 20:40:33

Voor altijd, in deze wegwerpcultuur ??
Wij geven magneetjes, en hopen die toch wel enkele jaren op de koelkasten te zien hangen. Tot ze gaan verhuizen of zo, of tot de magneetjes op een goeie dag eens onder de koelkast geraken. Of tot koelkasten niet meer bestaan en vervangen worden door iets nieuws dat we ons nu nog niet kunnen indenken. Ok, ik stop, want ik geraak op dreef.
Voor onze getuigen hebben we een boekje gekocht met het gekende 'raad eens hoeveel ik van je hou' verhaaltje, waar we dan een klein bedankingstekstje in gaan schrijven of in gaan stoppen.
Voor de bruidskindjes een snoep-bruidsboeketje.
Ik denk niet dat we een cadeautje aan onze ouders gaan geven.

Vicky
27-10-2012
 Meld misbruik4-6-2012 21:24:23

Hey Evelien,

Leuk idee van die muntjes.
Is dit dan 1 per persoon, of 1 per koppel?
Wat is gebruikelijk?

Bedankt!
Groetjes
Vicky

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik5-6-2012 6:46:07

@ Vicky: dat kies je natuurlijk zelf maar wij doen 1 per persoon omdat het zoiets "kleins" is :-).

Groetjes!

Evelien

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik5-6-2012 7:51:49

op bedankjes.nl vind je een heleboel ideeen, je kan kiezen van prijs enzo, de moeite om eens te neuzen

succes

sarah
18-8-2012
 Meld misbruik5-6-2012 7:59:19

Bedankt dames, ik heb wat leuke ideetjes opgedaan. Wat zou ik toch doen zonder dit forum?!

pascale
2-6-2012
 Meld misbruik5-6-2012 8:53:04

Sarah,
Wij zijn vorig weekend getrouwd en wij hadden echtgenootjes.
Kleine rondje potjes (ikea) met nootjes erin en voor op het deksel had ik stickers ontworpen met: "Bedankt, we hebben ECHT-GE-NOTEN".. :-)

nathalie
14-4-2012
 Meld misbruik6-6-2012 21:25:16

Dag Sara,

Wij hadden ook bedrukte winkelmuntjes in sleutelhanger, dit voor de dames.
Voor de mannen hadden wij een bedrukte flessenopener in sleutelhanger.
Wij wilden ook iets wat ze nog konden gebruiken achteraf.

Groetjes
Nathalie

mieke
13-7-2013
 Meld misbruik6-6-2012 22:05:09

hallo nathalie,
waar heb je die flessenopener gevonden?
groetjes mieke

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik7-6-2012 9:36:02

@evelien: jullie geschenk voor de ouders vind ik wel heel tof!
windlicht met namen, tekst en bloemen.
ik zie het wel niet staan op de website van zoet begin dus begrijp niet goed wat je bedoeld!
hoe lang is de levertijd als ik vragen mag.
wij hebben namelijk maar 29 dagen meer op de teller

alvast merci en veel groetjes

Tina
23-6-2012
 Meld misbruik7-6-2012 17:45:43

Ik ben ook benieuwd naar die flessenopener ...

Tina
23-6-2012
 Meld misbruik7-6-2012 17:53:29

Aan mijn getuigen en bruidsmeisjes ga ik een fotokader (met 6 verschillende foto's) geven met 1 foto van mijn vriend en mij met de tekst "bedankt dat je onze getuige/ons bruidsmeisje wilde zijn" en dan foto's van mij met hen doorheen de jaren + een geschenkmand die ik ga vullen met snoepjes/koekjes/producten die ze lekker vinden of waar een herinnering van ons beiden aankleeft. Zo is het toch nog een persoonlijk cadeau :)

Mijn toekomstige dacht een gepersonaliseerde pokerset aan zijn getuigen te geven (al zijn we hier momenteel naar op zoek aangezien ze niet meer leverbaar waren op de site waar we ze gevonden hebben :s)

Lottie
18-5-2012
 Meld misbruik7-6-2012 21:20:08

Op het huwelijk van een collega kregen we een stevige mooie grote witte paraplu bedrukt met hun namen en huwelijksdatum als bedankje. We hebben deze zoveel gebruikt en dachten toen telkens terug aan dat koppel en hun feest, dat we ook voor ons huwelijk paraplu´s hebben laten bedrukken. De reacties waren supertof!

nota: Mocht het geregend hebben dan hadden we dit aan alle gasten gegeven om de kerk binnen en buiten te gaan (alle gasten verbleven vooraf en achteraf op dezelfde locatie).

nathalie
14-4-2012
 Meld misbruik8-6-2012 19:05:04

@mieke en tina
De flessenopeners hebben we besteld bij yesgifts.nl

De flessenopener was in het zwart. Onze initialen stonden erop, alsook bedankt.

groetjes Nathalie

stephanie & bart
21-9-2012
 Meld misbruik7-7-2012 10:14:41

ik heb via bedankjes.nl als bedankjes voor de genodigden "echtgenootjes" besteld. Je kan het label die eraan is zelf bewerken naar eigen smaak. Nu wchten tot 24/07/2012 want dan zouden ze normaal moeten geleverd worden.
stephanie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...