Terug naar overzicht
Hey Eveline, Wij hebben ook een dessertenbuffet en taart! Ik vond ook dat dat er wel bij hoorde is inderdaad een speciaal moment. Wij hebben 120 personen en hebben onze taart voorzien voor 70 personen en ons buffet voor 80. Wij hebben wel gezorgd dat we een taart namen die we nog kunnen invriezen. Dus dan gaat er niks verloren want veel koppels eten de rest op als een jaar getrouwd zijn, mezelf kennende zal dat zeker niet zolang duren hihi. Groetjes Sophie
Wij twijfelen ook nog. Mijn vriend eet geen taart en wilt het ook niet, voor mij maakt het niet veel uit. We krijgen wel veel commentaar van de familie dat we absoluut een taart moeten hebben want dat hoort erbij. Och jah, wij kiezen zelf dus waarschijnlijk komt er geen taart!
Maar wij werken wel met een dessertenpallet, dus ik ga sowieso vragen of er niet iets is dat we kunnen 'aansnijden'... Voor de fotootjes hè :)
Hey Eveline!Wij zijn ook geen taarteters en al zeker geen biscuit, dus zo'n echte bruidstaart was sowieso niets voor ons.Eerlijk gezegd, heb ik er zelfs - tot mijn eigen verbazing achteraf - eigenlijk nooit bij stil gestaan tijdens de voobereidingen Wij hadden ook een dessertenbuffet en daarop stonden blijkbaar een drietal taartjes (bavarois, fruit e.d.) en één ervan moesten we dan aansnijden (idd mooi voor de foto's )Ik vond het perfect op die manier. Als jullie liever geen echte bruidstaart hebben, kunnen jullie misschien eens informeren bij de zaal of er enkele kleine taartjes tussenstaan die jullie kunnen aansnijden?GroetjesCaro
Wij zijn ook geen taarteters, maar we vonden een bruidstaart toch wel echt iets dat er bij moést. We hebben een kleine genomen (voor ongeveer 30 pers) met daarbij cupcakes en cakepops in dezelfde stijl. We hebben besteld bij www.taartenmettoefjes.be (Overpelt)