Terug naar overzicht
Hey Emmy Wij hebben onze feestzaal vastgelegd bij Hof ten Bosse.Ik vond de eerste indruk, de ontvangst en de locatie meteen heel positief!Ik ken mensen die hier al naar feesten zijn geweest (doopfeesten, verjaardagen) en hoor enkel goede commentaar over het eten en de service.Succes ermee :)x Karen
Hey Karen Hof ten bosse was de eerste zaal dat we hebben bekeken en ik was er volledig weg van!Hebben jullie één van de huisdj's gekozen? Want daar ben ik ook nieuwsgierig naar!
Hallo,ik ben daar over 4 jaar naar een trouwfeest geweest en het was er super. Lekker eten en goede bediening.groetjes Betty
twee jaar geleden trouwde mijn neef in Hof Ten Bosse, zij waren ontzettend content ! Alleen de dessert-show vond ik wat overdreven :) maar dat is persoonlijk!In augustus trouwt mijn beste vriendin er, en ik ben getuige. dus dan zal ik nogmaals kunnen laten weten hoe het geweest is :)tot nu toe zijn ze héél tevreden over de service !de andere zaal waar je over spreekt ken ik niet, dus kan ik niet helpen!Liefs.
hallo ik was erbij vergeten te zeggen dat het over hof ten bosse ging.
Hallo, Wij zijn getrouwd op 10 nov 2012 en ons feest ging door in Hof Ten Bosse. Het was echt een prachtig feest: super gezellig, heerlijk eten (vooral het dessertbuffet is verrukkelijk) en vooral: een schitterende ambiance die gecreeerd wordt door de originele wijze waarop de gerechten worden opgediend. Muziek, rook, aan alles werd gedacht.We zouden zeggen: niet twijfelen en boeken bij Dominique en Sabine!
Nog vergeten zeggen: wij hebben DJ Wesley gekozen (één van de huis-dj's). De dansvloer bleef geen seconde leeg, Wesley weet perfect hoe hij moet inspelen op het publiek