Nu Online
Momenteel zijn er 578 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 dagje getrouwd

26-8-2006 18:47:25
Hallo bruidjes,

Gisteren was het voor ons de grote dag na een jaar voorbereiding. Hier een verslag van onze dag.
Om 6.30 opgestaan, samen ontbeten met mijn ouders, broer en schoonzus. Om 8 u werd ik verwacht bij de kapper, daarna terug naar huis waar de visagiste om me zat te wachten. Samen met een vriendin en mama mijn kleed aangedaan. Had echt nog geen zenuwen, wat ik absoluut niet verwachtte. En nu wachten tot 11 u tot mijn ventje kwam. Rond 10.30 kreeg ik telefoon van mijn schatje, ze stonden in de file in Zwijnaarde. Ze stonden muurvast. Mijn ventje moest van Brugge naar Dendermonde komen. En begon het ook niet te regenen zeker, kreeg toen wel veel kriebels. Na anderhalf uur in spanning waren ze er. Toen ik de deur opendeed, kwamen de eerste traantjes. Mijn ventje was zo schoon!!! Hij zei dat ik er beeldschoon uitzag ( nog meer traantjes). Daarna iets gedronken en gegeten. Het werd tijd om naar buiten te gaan, de regen kwam met bakken uit de lucht. Ondanks het weer stonden er veel buren buiten. Dan richting Oostkamp, toen we voorbij Gent waren begon de zon te schijnen. Enkele familiefoto's getrokken en onze reportage kon beginnen. Ik voelde de zon branden op mijn rug. We hebben foto's getrokken in een speeltuin, zijn gaan picknicken en dan nog enkele foto's met de wagen ( porsche boxter). Dan naar Yves zijn ouders, iets gegeten en gedronken. Toen was het tijd om te vertrekken naar het gemeentehuis te Oostkamp. Met OPEN dak zijn we vertrokken ( nooit gedacht s' morgens). Er stonden heel veel mensen , de plechtigheid heeft niet lang geduurd. En dan naar de feestzaal ( salons denotter) waar het avondfeest kon beginnen, lekker gegeten en dan ... dansen. Onze openingsdans was heaven van do. We hebben gedanst tot 5 u. Toen we thuis kwamen, waren er nog verrassingen : huis vol confetti, ballonnen, slingers, trap vol bekers water, 2 goudvisjes in bad en rijst in ons bed.
Zo dit was ons dagje.
Heb genoten van begin tot einde, is echt een zalig gevoel, je zweeft gewoon. Ik ben nu nog volop aan het nagenieten. Ik kan maar één raad geven : GENIET van elke moment want het is zo voorbij. Dinsdag vertrekken we voor 12 dagen naar Mexico.
Binnenkort zal ik een foto op de zustersite plaatsen.

Groetjes
Mevrouw Verschuere

kris
25-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 784

Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik26-8-2006 20:02:57

PROFICIAT!! 't klonk allemaal heel mooi en fijn en ik kijk al uit naar je foto. Geniet van je huwelijksreis, wij vertrekken over 2 weekjes.

Geniet er nog van!!

Wendy
05/08/06

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik27-8-2006 19:14:17

Hey

Van harte gefeliciteerd!!! Geniet nog van de wittebroodsweken!

Groetjes

Vicky
09.09.06

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik28-8-2006 1:28:54

Hoi,
Een héle dikke proficiat.Geniet van elkaar! Wij trouwen binnen 19 dagen ook in Denotter. xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...