Terug naar overzicht
Ik heb ballerina's gekocht voor 10 euro! In Sluis...Ze hebben een witte top en aan de zijkant is het wit doorzichtig, precies een net... Heel tof en feestelijk!
Heb je al eens gekeken bij h&m, c&a,...? In Mechelen is er een grote schoenwinkel met ballerina's, pumps,... 1paar voor 15 euro en 2 paar voor 20 euro. Alle kleuren. En in Scherpenheuvel zou ook een winkeltje zijn met goedkope ballerina's en zo.
Bij Shoe discount heb ik er groene gekocht voor 15 euro en bij Berca (Lier) heb ik er zelf witte gekocht voor de trouw. Deze kostte 22 euro.
Pronti, Scapino, enz...Of misschien bij het begin van de solden gaan kijken...En waarom geen zilveren ofzo? of een flashy kleurtje vb rode en dan een grote rode bloem in je haar voor het 'dansfeest'?
Ik heb de mijne in de H&M gekocht, eerder broken wit zijn ze.
Ik heb hele mooi witte ballerina's gekocht in oostende. 12 euro denk ik ( bij nen chinees)
Hallo, In Hasselt heb je een winkeltje "sister", hier hebben ze ballerinas vanaf 5 euro... Anders zou ik inderdaad nog Shoe Discount ofzo denken....Ook op de turkenmarkt in heusden kan je zeer goedkope schoentjes vinden...GroetjesAnnelies
Ik heb de mijne in de Shoe Discount gekocht voor €13. Het zijn ivoorkleurige ballerina's en passen perfect met mijn kleed (ookal zie je die eigenlijk niet :-))
Hier ook een paar gekocht in de Shoe Discount.Ene gebroken wit met wat goud tinkeling er in en andere iets goudkleuriger (maar nog meer naar de witte kant, niet zuiver goud). Gezien het zo goedkoop was (13 en 17euro ofzo) en ik niet kon kiezen heb ik ze allebei gekocht.En heb dan mijn verloofde laten kiezen wat ik hou voor de trouw. :-) en ander paar draag ik nu gewoon door. Ik heb eigenlijk niet echt achter het kleur gekeken. Behalve dat ze niet te wit waren. Het is maar voor 's avonds, onder een lang kleed dat je wrs toch niet zal zien... een fel kleurtje zou ik ook plezant vinden maar ik vond geen naar mijn goesting.
Dag bruidjes! Bedankt voor de tips. Ik heb vandaag een paar gekocht in de Shoe Discount voor € 14. Ideaal! :o)