Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideetjes rond thema: Moulin Rouge

26-8-2006 20:44:14
Dag dames en heren
Volgend jaar stappen ik en mijn vriend in het huwelijksbootje. Onze dag staat in het teken van Moulin Rouge en wij zijn nog op zoek naar leuke ideetjes rond dit thema en dit van uitnodiging tot het feest zelf! Hebben jullie tips rond aankleding, uitnodiging,... laat het ons dan alsjeblieft weten! Een dikke merci op voorhand.

Cynthia
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 776

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik27-8-2006 15:56:33

Hoi,

wij zijn eergisteren getrouwd. Onze openingsdans was come what may van de film van moulin rouge
we hebben een daverend applaus gekregen en gefluit toen we ons zoontje van 16 maanden erbij haalden.

veel succes met de voorbereidingen

Kelly (25/08/2006)

Cynthia
11-8-2007
 Meld misbruik27-8-2006 17:02:54

Dag Kelly
Onze openingsdans rond dit thema hebben we al, wij hebben gekozen voor Your Song! We willen dit thema dan ook in zoveel mogelijk dingen doortrekken ( behalve in kleding). Alle tips zijn dus welkom! Groetjes

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik28-8-2006 12:25:10

Your song hadden we op onze receptie

Ik zal eens nadenken

groetjes Kelly

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik28-8-2006 17:33:45

Hey,

je kan misschien foto's nemen van jullie tweetjes in de kledij van Moulin Rouge, de film. En dan een foto met photo-shop (laten) maken met de molen op de achtergrond, en dit voor de uitnodiging en de menukaarten. Verder kan je vragen aan de gasten dat ze in die kledij komen als je dat niet te ver vindt gaan. Als versiering van de zaal zou ik vooral gebruik maken van veren en glitterdingetjes.

Veel succes ermee!
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...