Terug naar overzicht
Aanwezig! Laat ons hopen op goed weer, de ene dag geven ze goed, dan weer wat minder..Geraakt bij jullie het laatste nog allemaal geregeld?Groetjes,Eva
Present! Het begint te korten he. Dit weekend mijn vrijgezellen, hoop ook op een beetje goed weer dan al. En natuurlijk de dag zelf nog beter he grtz
@ Eva: vanavond met de pastoor afgesproken en dan nog wat knutselwerkejes :-) En moet jij nog veel regelen? :-)@ Jessy: veel plezier op de vrijgezellen :-)En bruidjes, laat ons met zijn allemaal onze duimpjes gebruiken voor goed weer !
Wij moeten vanavond naar onze zaal, voor de tafelschikking e.d., nog naamkaartjes maken.De misboekjes nog inbinden, een lintje of nieten... Nog iets origineel vinden voor aan de kindjes te geven als we uit de kerk komen.En ik denk/hoop dat we dan rond zijn!
ik trouw niet op 16/6 maar verjaar dan wel dus hier ook hoop op mooi weer en ik zal zeker eens aan jullie denken
Wij zijn er ook bij op 16 juni.Hier alleen nog de misboekjes afwerken en inbinden.Vorr de rest is alles tiptop.Wel mijn kledij nog naar de naaister gaan halen want het was te groot,teveel afgevallen.Veel plezier op jullie dag.
16 juni is hier ook de dag om naar uit te kijken :-) we moeten onze menu's nog printen, kaartjes voor tafelverdeling ineen knutselen, cupcakes voor de kindjes bakken en dat zal het zowat zijn. volgende week alles gaan afgeven en doorlopen in de feestzaal. Voor mooi weer inderdaad de duimen omhoog. succes iedereen! Karen
hier nog eentje :) alles bijna in orde, nog de pralines in de doosjes doen,en snoep in de ballen voor de kindjes en dan zijn we rond :D
Present!!!! :-) Ik kijk er enorm naar uit. Hoop echt op goed weer... Zo goed als alles is in orde...