Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laatste 100 dagen!!

5-6-2012 10:25:25
Jaja,ook hier staat de teller eindelijk op 100 dagen,het echte aftelwerk kan beginnen

Ben bezig met houten letters te schilderen voor onze fotoshoot voor de uitnodigingen. Fotoshoot is volgende week donderdag gepland aangezien ik nu nog in het gips zit na een kleine operatie dus de rest van de planning ligt even stil.

De maand juni is dus de maand voor de uitnodigingen,voor de rest is alles goed op schema

Het gemeentehuis van Turnhout heeft wel gebeld dat iemand van ons 2 toch zijn adres in Turnhout moet hebben staan om er te kunnen trouwen dus van de moment de ramen in ons huis staan(zal eerste week van bouwverlof zijn) dan zet ik daar een bed en een paar schoenen en verander ik mijn adres al,zo kunnen we toch in Turnhout trouwen(zie eerdere post). Gemakkelijk is leuk maar moeilijk gaat ook hé dames

Groetjes,
Nancy

nancy
14-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 548

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-6-2012 10:39:10

Hey Nancy,

VIND IK LEUK! :-) hihi!

Veel beterschap in elk geval ook!

Ik ben gisteren beginnen enveloppen schrijven tot ik ver in kramp schoot :-) heb er nog wel een aantal te gaan zene...en het is een beetje een rare week, want mijn aanstaande zijn opa wordt geopereerd (normaal geen probleem, maar op 81 jaar is elke operatie te veel) dus we zien wsl deze week wel een heel deel van de familie...maar om nu zo uitnodigingen af te geven, dat past ook niet vind ik...
En ik wil ze eerst overhandigen aan de suite en dan de rest...vertraging dus :-)!

Ah ja...als de wijkagent komt, moet het idd lijken alsof er iemand woont :-) hihi!
Veel succes met het 'aankleden' van het huis dan...:-) hier en daar een vuilbak enz...
Ik hoop dat het lukt!!

groetjes!

Sandra

Ann
1-9-2012
 Meld misbruik5-6-2012 14:08:58

Hey Nancy

Leuk he als je aan de 100 dagen zit. Dan gaat het ineens snel vind ik, wij zitten al op 87 dagen. Zal er vlug zijn.

Ale ik hoop dat het lukt om in Turnhout te trouwen. Ik duim alvast mee.

Ann

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-6-2012 14:33:26

MIJLPAAL! :)
Met een bed en leefbare omstandigheden en wat kleren hier en daar wordt je officieel als inwonend bestempeld!

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik6-6-2012 20:52:13

Brievenbus!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...