Terug naar overzicht
Hey Nancy,VIND IK LEUK! :-) hihi!Veel beterschap in elk geval ook!Ik ben gisteren beginnen enveloppen schrijven tot ik ver in kramp schoot :-) heb er nog wel een aantal te gaan zene...en het is een beetje een rare week, want mijn aanstaande zijn opa wordt geopereerd (normaal geen probleem, maar op 81 jaar is elke operatie te veel) dus we zien wsl deze week wel een heel deel van de familie...maar om nu zo uitnodigingen af te geven, dat past ook niet vind ik...En ik wil ze eerst overhandigen aan de suite en dan de rest...vertraging dus :-)!Ah ja...als de wijkagent komt, moet het idd lijken alsof er iemand woont :-) hihi!Veel succes met het 'aankleden' van het huis dan...:-) hier en daar een vuilbak enz...Ik hoop dat het lukt!!groetjes!Sandra
Hey NancyLeuk he als je aan de 100 dagen zit. Dan gaat het ineens snel vind ik, wij zitten al op 87 dagen. Zal er vlug zijn.Ale ik hoop dat het lukt om in Turnhout te trouwen. Ik duim alvast mee.Ann
MIJLPAAL! :)Met een bed en leefbare omstandigheden en wat kleren hier en daar wordt je officieel als inwonend bestempeld!
Brievenbus!