Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress, stress

6-6-2012 7:57:41
hallo met nog 33 dagen op de teller krijg ik toch wel serieuze stress. Kan de slaap niet vatten, loop op de toppen van mijn tenen. Heb dringend iets kalmerends nodig, alle tips zijn welkom.
De woorden van mijn ventje gisteren hebben mij wel deugd gedaan: hij zei: voor mij doet het er niet toe hoe je er die dag uitziet ik trouw met jou om wie je bent en omdat ik van je hou en niet om hoe je er uit ziet die dag, da was toch wel super lief he, mijn hartje smolt!!

moet nog een paar dingen afhandelen, zoals de bedankjes maken, kleren en schoenen voor mijn kids en zo nog iemand vastleggen voor make -up en dat ga ik dit weekend zeker doen.

deze week nog druk met school, examens opstellen enzo, dus ja, veel tijd voor de trouw is er niet, maar eenmaal de examens begonnen zijn komt da wel in orde.

Maandag ook nog 5 mensen afgezegd die eerst gingen komen, leuk vind ik da niet ze maar ja he is nu zo.

alee een prettige woensdag is er wel ene met regen maar ja, na regen komt de zon,....

doei

heidi
10-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 458

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik6-6-2012 8:06:20

Komt wel goed! Zoals je al zegt moet er niet zo heel veel meer gebeuren, en kan er dus ook niet veel meer mis gaan ;-) Trek je maar op aan de lieve woordjes van je ventje!
Als je niet kan slapen, mss eens naar de huisarts gaan. Ken ook iemand die dat gedaan heeft en er bestaat blijkbaar goede inslaapmedicatie waar je niet suf van wordt, dient enkel om snel in slaap te geraken (zo lig je niet te lang wakker te piekeren...). Wel enkel op doktersvoorschrift verkrijgbaar.
Veel goede moed en geniet nog van de laatste voorbereidingen!!
Groetjes, Joyce

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik6-6-2012 8:13:18

Oh, zo lief van je toekomstige!
Misschien is het ook de stress van het einde van het schooljaar die er bij komt?
Probeer eens op te lijsten wat je nog effectief moet doen en probeer er dagen op te plakken wanneer je het zou willen doen. Ik heb ook zo een 'tijdslijn', zodat ik ongeveer kan volgen wat ik tegen wanneer zou moeten doen...
Alles komt goed!!

Succes nog met de laatste voorbereidingen!!

groetjes

Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...