Nu Online
Momenteel zijn er 699 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kiezen tussen Carelshof en Zilverreiger

27-8-2006 10:57:57
Hallo bruidjes, na weken opzoekwerk, bezoekjes, veelal rekening houdend met jullie commentaren gaan we kiezen tussen Carelshof en Zilverreiger. Twee totaal verschillende zalen...Waar het hem op neerkomt is ; kies je voor het praktische aspect (Zilverreiger heeft hele grote zaal met veel plaats om te dansen maar straalt veel minder gezelligheid uit) of kiezen we voor Carelshof(gezelligheid troef maar volgens mij is de dansvloer daar véél te klein. Ik zie daar zo direct geen 100 man dansen, ik zou niet weten waar? Of wie heeft dat meegemaakt en kan dat daar wel? Binnen de week vervallen onze opties dus moeten we deze week kiezen...Bedankt voor jullie reacties over deze twee zalen hoor ! Groetjes Christel

Christel
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 491

Nele
19-5-2007
 Meld misbruik28-8-2006 10:14:50

Dag Christel,
wij zijn ook o.a. het Carelshof gaan bekijken en de Zilverreiger.
Persoonlijk vond ik het Carelshof héél gezellig en romantisch, ik was er meteen weg van. maar onze ouders vonden dat het er echt niet verzorgd uit zag, en dat de zaal in een U-vorm is ook een groot nadeel is (de ene helft van de zaal ziet de andere kant niet)
Dus hebben we dit maar niet gekozen.
De zilverreiger vonden we een zéér pratische zaal, en niet zo duur, maar helemaal niet gezellig. Het feest is er wel compleet af, niets op aan te merken.
Wij gingen dus kiezen voor het Braemhof in Gentbrugge, maar de reacties op de site hier waren helemaal niet positief hierover (bediening)
Uit pure paniek ben ik dan nog naar 1 zaal gaan kijken, en die vond ik meteen supergoed: Hof Ten Bosse in Heusden. Het is er zeer gezellig, de grootte van de zaal is te vergelijken met de Zilverreiger, maar dan in een mooie moderne stijl. Als je op hun site kijkt, zie je wel nog de foto's van vóór de verbouwing, nu is het er helemaal veranderd. Ze hebben er ook een suite aangebouwd voor het koppel, met sauna, jacuzzi, hemelbed, sterrenhemel,... :-D
Als je echt zo sterk twijfelt, zou ik toch nog es een zaal bezoeken, dan ga je je het op de dag zelf niet beklagen als je toch niet helemaal te vreden bent.
Groetjes
Nele
19/05/07

Miriam
28-10-2006
 Meld misbruik28-8-2006 10:21:48

Hoi Christel,

Wij hebben -na ongeveer dezelfde zalen bezocht te hebben- wel gekozen voor de Zilverreiger. Ik vind die zaal wel gezellig, als ik me voorstel dat er 160 man zit, met mooi gedekte tafels en leuke muziek... En wij hadden direct het gevoel dat we daar een neig feestje kunnen bouwen! Andere zalen komen -in onze ogen- soms echt benepen over. Bovendien waren zowel mijn zus als mijn schoonzus daar naar een feest geweest, en waren ze allebei zeer positief over het eten, de bediening, de sfeer. De uitbaters zijn ook zeer correct en vriendelijk. Voor ons is dit alles belangrijker dan de sfeer van een kasteel (dat vaak ook eens stuk duurder is). We trouwen eind oktober, dus een mooie tuin is ook niet echt een vereiste. Maar dat zijn natuurlijk afwegingen die je zelf moet maken en is ook afhankelijk van je aantal genodigden he!

Nog veel succes met de zoektocht!
Miriam

Veroniek

Meld misbruik28-8-2006 17:38:41

Hoi Christel

Wij gaan ons trouwfeest volgend jaar houden in Carelshof. De Zilverreiger hebben we niet gezien, dus daar kan ik niet over meespreken.

Wij vonden het onmiddellijk de zaal van onze dromen. Ze is idd in U-vorm,maar we zijn met niet zoveel voor het avondfeest en de familie en vrienden kunnen we gerust gescheiden zetten.
Aangezien we met niet veel zijn hebben we ook geen al te grote dansvloer nodig!

We hebben ook al héél veel positieve zaken gehoord qua eten en bediening in het Carelshof.

Je moet natuurlijk voor jezelf uitmaken wat jezelf wilt, want het is jullie feest! En ieder koppel heeft andere eisen en noden...

Veel succes met je keuze!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik5-9-2006 16:12:44

dag Nele

Bedankt voor de tip voor Hof ten Bosse, we zijn gaan kijken en...ja hoor , t was liefde op t eerste gezicht ! is inderdaad qua grootte gelijk de Zilverreiger maar dan gezelliger en even mooi als Carelshof.
We zijn daar ongeloofelijk goed ontvangen, heel toffe en vriendelijke mensen. Ze hebben ons ook een dvd laten zien met daarop een trouwfeest bij hen, en dat zag er zo gezellig uit dat ik al wou dat het zover was ...En wat ik al helemaaaaal de max vind is het dessertbuffet. Hoe meer tralala en vuurwerk, hoe liever ik het heb. Dus dit is geknipt voor mij.. Voila, het is dus vastgelegd op 16 juni 2007. Nog eens bedankt hé. Wanneer trouw jij er? Groetjes
Christel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info