Terug naar overzicht
Valérieen Stijn zijn eerst gaan samenwonen, daarna werd hun zoontje Victor geboren endit wordt nu met een huwelijk bekroond.
Op 1 september 2012 om 10u30 geven wij elkaar hetja-woord in het gemeentehuis van Heist-op-den-berg.De kerkelijke inzegening en het doopsel van hun kapoen ‘Victor’ zalplaatsvinden in de Sint-Jan Baptist kerk van Wiekevorst om 14u30.Alle tips en feedback zijn welkom. Heeft er iemand een voorbeeld van zijn uitnodeging troopje soms?Wie een tof gedicht heeft voor een troopje mag me die altijd bezorgen.Alvast bedankt.Valérie (valeke_21@msn.com)
Hey Valérie, Ik vind het begin eerlijk wat minder... Maar 'k ga er nog eens over nadenken ;) Mijn mailtje met de foto's gekregen? Groetjes, Veerle
ja mailtje goed ontvangen.MErci!
voila, na wat puzzelen heb ik dat nu, wat vinden jullie ervan! Wij gaan trouwen! Door Victor voelen wij ons al meer dan verbonden. Het grote geluk hadden we bij elkaar al gevonden. Dat we samen verder wilden zouden we toch al niet vergeten. Het ja-woord is dan ook de bevestiging van dat wat we al weten. Uitnodiging 1 september 2012 Stijn & Valérie geven elkaar het ja-woord in het gemeentehuis van Heist-op-den-berg om 10u30. De kerkelijke inzegening en het doopsel van hun kapoen ‘Victor’ zal plaatsvinden in de Sint-Jan Baptist kerk van Wiekevorst om 14u30. Stijn & Valérie LEMMENS – STERNOTTE Wiekevorst-dorp 12 bus 4 2222 Wiekevorst + (32)
Wij gaan trouwen!
Door Victor voelen wij ons al meer dan verbonden. Het grote geluk hadden we bij elkaar al gevonden. Dat we samen verder wilden zouden we toch al niet vergeten. Het ja-woord is dan ook de bevestiging van dat wat we al weten.
Uitnodiging
1 september 2012
Stijn & Valérie geven elkaar het ja-woord in het gemeentehuis van Heist-op-den-berg om 10u30. De kerkelijke inzegening en het doopsel van hun kapoen ‘Victor’ zal plaatsvinden in de Sint-Jan Baptist kerk van Wiekevorst om 14u30.
Zeer geslaagd met de aanpassingen
Supper tekst Valérie
I like it much better! Is veel een geheel nu! :)
ik vind het héél leuk nu ! maar ik zou precies de eerste en tweede zin omdraaien? maar mooi hoor!