Terug naar overzicht
Ik vind ze alletwee wel iets hebben, maar de eerste vind ik mooier. De tweede doet me aan een artisjok of een krop sla ofzo denken.
ik vind de tweede het mooiste, eenvoud siert.ik hou zelf niet zo van een heel druk boeket.
Ik ga voor het eerste. Die vind ik super mooi!
Ik ga zeker en vast voor het eerste. Het tweede "heeft" iets, maar ik vind het geen trouwboeket. Ik vind het beter om de groene cymbidium's te combineren met iets wit, al zou ik denk ik niet voor pioenen gaan maar bv. voor witte calla's... maar da's een persoonlijke smaak natuurlijk.
Ik vind het eerst een pak mooier!
Ik vind de tweede, ondanks zijn simpliciteit, enorm veel aandacht vragen.
Ik denk dat je eens moet kijken naar het geheel.Als je vb een eenvoudig modern kleed en pittig kapsel hebt, dan zou ik voor het 2e gaan.Het je echter een romantisch klassiek kleedje en vb krullend lang haar en sluier, dan zou ik voor het 1e gaan :-)
ik zou ook voor het eerste gaan, heeft iets specialer vind ik
Bedankt voor jullie meningen, ik zal er nog een paar nachtjes over slapen, denk ik :-)En om op jullie vraagjes te antwoorden:Het is een kort en aansluitend kleedje en mijn haren hangen in losse krullen.Oh en calla's, dat zijn de enige bloemen die ik bij de bloemiste vetode :-).
De 1e :)
het eerste,ik hou zelf ook van "speciallekes" maar vind het eerste echt héél mooi!!!
zeker het eerste het geeft iets