Nu Online
Momenteel zijn er 574 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zenuwen voor proefkapsel en pas

6-6-2012 19:53:31
Vermits ik mijn toekomstige wat in het duister moet laten ivm de details van het kapsel en het trouwkleed. het was nog maar de tweede keer dat ik naar die kapper ging in heist op den berg. Ik had zenuwen niet normaal. Allerlei doemgedachten komen in mij op, maar ik moet zeggen het zat er boenk op. Het was perfect, de pas was ook geslaagd alles paste bijeen en al de puzzelstukjes vielen in elkaar. Maar ik hoop dat die zenuwen niet zo erg ga zijn op de dag zelf. Kan er iem mij enige tips geven om kalmte te bewaren, vooral de dag ervoor. Het kriebelt ontzettend hard en ik tel af tot 22 sept. Enige wat nog moet in orde gebracht worden, is keuze van het eten, openingsdans (pff niet zo simpel) en de bloemen ( hoeveel op voorhand moet je daarvoor naar de bloemenwinkel gaan?)

Ik wens alle bruidjes die juni juli en aug maar ook sept gaan trouwen, een prachtige dag toe, met hopelijk niet veel stress en zenuwen

sharis
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 909

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik6-6-2012 20:00:19

Hey Sharis,

Echt een tip kan ik je niet geven want ik zit met hetzelfde probleem als jij dus ik ga dit even mee opvolgen. Ik heb wel een vraagje: ik ben zelf ook van Heist op den Berg dus ik ben wel even nieuwsgierig naar welke kapper je dan gaat? Ik ga in Heist Goor bij BVBA Hairplace en daar ben ik ook wel heel erg tevreden over.

Groetjes Sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...