Terug naar overzicht
Super mooie foto's! Jullie zien er prachtig uit. Leuke foto's met de brandweerwagen.
Heel mooi!Jullie zien er prachtig uit, echt waar! Zo te zien was het een super dagje!Geniet er nog van!Groetjes
Heel mooie foto's. Je kleed stond je heel goed.Zijn dat jullie kindjes? Ze zijn zo tof gekleed.
Heel mooie, spontane foto's!Je stond heel mooi met je kleedje en je kapsel was ook prachtig!Geniet nog maar lang na!groetjes en proficiat!
Hey NathalieSupermooie en leuke foto's! Ook leuk met die kleurtjes gewerkt!Een dikke proficiat en nu maar genieten van het 'man en vrouw' zijn!GroetjesMelissa
Hey Nathalie,Nog eens een dikke proficiat met jullie huwelijk hé.Het zijn echt prachtige foto's! Jullie stralen echt!Ik vond je kapsel ook heel mooi.Ik wens jullie nog heel veel geluk toe!Veel groetjes!
Echt super mooie foto's! Wie was jullie fotograaf? Ik hou wel van die stijl. Ook hoe hij de bruidskindjes (jullie kids?) erbij betrok vond ik origineel!Zou je de gegevens kunnen doormailen?Zijn de bruidskindjes hun haartjes ook door de kapper gedaan? Ik zoek nog iets leuks voor mijn dochter haar haartjes. Ze zal tegen onze trouw net 8j zijn, en zo'n kleine vlechtjes vooraan is wel heel speels, hé. 't Zit niet in hun oogjes en het is toch niet allemaal strak weggestoken.Echt gewéldige foto's!Katrienwetrouwen@hotmail.be
mooie foto's hoor - dikke proficiat !!
Heybedankt allemaal voor jullie reacties, echt leuk!We hebben een kei leuke dag gehad en er serieus van genoten, toch was de dag veel te snel voorbij. Gelukkig hebben we er zo'n goei herinneringen aan en natuurlijk een hoop mooie foto's Geniet nog van jullie voorbereidingen en zeker van jullie dag!!!!