Terug naar overzicht
Kathleen, trouw jij toevallig ook in de lozen boer? Ik heb dat precies kunnen afleiden van vorige berichtjes. Ben je afkomstig van Gent? T'is maar dat wij ook in de lozen boer getrouwd zijn (feestzaal helene) en in Gent wonen, vandaar...Groetjes, KatrienGroetjes, Katrien
Hallo Katrien,voor ons huwelijk op 07-07-07 zijn wij nog op zoek naar een fotograaf.Nu is het zo dat ik het werk van Schutte ook al een paar keer gezien heb op beurzen en ik echt verliefd ben op hun werk.Toch twijfelen wij nog een beetje omdat ze toch duur zijn en het zo ver is voor ons (wij wonen in Leuven).Misschien kan jij op enkele van onze vraagjes antwoorden?- Mag je de foto's die uiteindelijk in het album komen zelf kiezen? (heb al gehoord dat er fotografen zijn, die zelf bepalen welke foto's in het album komen, zonder inspraak van het bruidspaar)- Welke formule hadden jullie genomen? Maw vanaf wanneer was de fotograaf aanwezig? Reeds van bij het aankleden of pas vanaf het gemeentehuis?- Is het niet zo dat ze bij Schutte met verschillende formules werken (met uiteraard een verschillende prijs) Ik dacht dat een reportage kon vanaf 1350 euro.- Hebben jullie de bedankkaartjes daar ook laten maken? (met foto op?)Alvast heel erg bedankt!Groetjes,Karlien07-07-07