Nu Online
Momenteel zijn er 499 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onverwachts bruidsjurken gaan passen

6-6-2012 20:35:50
Hey,

Normaal ging ik mijn zoektocht naar een bruidsjurk uitstellen tot in Oktober voor de nieuwe collectie maar daar is vandaag verandering in gekomen.
Vanmorgen gebeld naar Elena in Deinze en ik mag vrijdag al gaan!
Er zijn in de collectie van Rembo Styling enkele jurken die ik heel mooi vind en zou deze toch eens willen passen. Gezien ze me niet kon garanderen dat ze in oktober nog zouden kunnen besteld worden wou ik geen risico nemen.
Wel vraag ik me af, als ik nu eentje super vind en die bestel, dit niet ga beklagen eens de nieuwe collectie uit is.
Iemand al kleedjes gepast van deze collectie?
pff heb een beetje stress gekregen maar dan wel leuke stress. Dit vooral omdat het zo vlug is en ik niet weet hoe het zal meevallen

xx

Mieke
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1250

Ruth
4-5-2013
 Meld misbruik6-6-2012 20:42:13

Ik ben zaterdag gaan passen en heb mijn jurk besteld
ik kon gewoon niet meer wachten
Nu is het kwestie van niet meer naar bruidsjurken te kijken, enkel nog naar de foto's van mij in mijn kleedje

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik6-6-2012 20:45:22

Hey, ik ben ook goed op tijd gaan zoeken naar mijn trouwkleed. Het enige wat ik nu probeer te vermijden is sites te bekijken van trouwjurken. Er zullen altijd mooiere jurken zijn (ja, ik heb er gezien en ik heb nu al spijt), maar je hebt die jurk voor een reden gekozen. Dus gewoon gaan en wie weet vind je wel je droomjurk. Alvast veel plezier!

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik6-6-2012 21:08:35

Ben het helemaal eens met de dames hierboven: als je nu al een kleedje vind dat je doet stralen, is er geen reden om te wachten, andere kleedjes zullen er altijd zijn, ook als je past in oktober! Ik zou wel genoeg verschillende winkels en soorten jurken proberen, van verschillende merken, en er eventueel een aantal weken over laten gaan om te beslissen: dan heb je nog tijd genoeg, niet? Geniet er alleszins van, kleedjes passen is zooooo leuk!! :-))

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik6-6-2012 21:47:20

Ik heb een kleedje van Rembo Styling. Ik had het net na mijn verloving online gezien en was er meteen zot van :-)
Ik ben dan nog andere kleedjes gaan passen in andere winkels maar toen ik uiteindelijk dat van Rembo aandeed.. mij eerste keuze.. wist ik het zeker :-)
Inderdaad ondertussen heb ik nog andere dingen gezien die ik ook leuk vind maar je kan nu eenmaal niet alles hebben :-)
Nu heb ik een zeer eenvoudig kleedje dat mij heel mooi staat.. onder het motto less is more :-)
maar dan zie ik ook kleedjes die net over the top zijn die ook iets hebben. Of kleedjes met kant. Of een kort kleedje. Of een kleedje met mouwen.
je zou van elk een moeten kunnen kopen é ;-)

sven
10-8-2012
 Meld misbruik7-6-2012 7:26:07

hey

wij trouwen in augustus en ben vorig jaar in augustus mijn kleed gaan bestellen , ik vond het een supermooi kleed en had schrik dat ik het wa later nietmeer kon krijgen ook al met in het achterhoofd dat de nieuwe collectie ging komen ben ik toch voor mijn eerste keuze gegaan en heb er nog geen moment spijt van.

Veel succes bij het passen van de trouwjurken

grtjs vanessa

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik7-6-2012 7:57:06

Hallo!
Ik heb ook het mijne al hoor, was in een outlet (dus kon niet worden bijbesteld), ik paste dat kleedje en dacht echt woooow!
Omdat ik het te vroeg vond ben ik terug naar huis gegaan maar 4 weken later dacht ik er nog aan en kreeg ik er zenuwen van omdat ik vreesde nooit meer zo'n 'klik' te hebben met een kleed.
Ben dan uiteindelijk teruggegaan en het was er gelukkig nog :D!

x

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik7-6-2012 8:09:41

Hey.
Wij trouwen ook pas volgend voorjaar en ik heb ook al mijn kleed gevonden. Was tijdens een opendeurdag in een bruidswinkel meteen verliefd geworden op een kleedje. Dan nog een andere winkel en andere kleedjes gepast, maar dat ene kleed kwam telkens terug naar boven. Als die klik er is, dan zou ik niet twijfelen. Kans is immers dat je dat ene kleed niet meer terugvindt in de nieuwe collectie van het najaar.
Ik heb er ook nog geen moment spijt van gehad! (en 't is weer een zorg en een to-do-puntje minder)
Geniet van de zoektocht!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-6-2012 8:20:21

Hey,

Er zullen altijd mooiere kleedjes zijn...
Ik heb ook enorme twijfels gehad voor mijn 1ste pas...en zelfs nu krijg ik het weer :-).
Als ik de collectie Marylise 2013 bekijk (preview) denk ik nu al shit...daar zitten wél weer mooie kleedjes tussen (ik vond de 2012 collectie minder mooi als voorgaande jaren en ik had altijd gedacht een Marylise jurk te kiezen).
Dus...dat heb je altijd ;-)!
Belangrijk is om een kleedje te kiezen waar je echt van denkt 'dit ben ik'...en dit is gewoon mooi bij mijn figuur, bij mijn persoonlijkheid. Dan is het een GO :-)!
En dan maakt het niet echt uit, uit welke collectie het komt...
Succes met passen!!

groetjes

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-6-2012 8:43:03

Oh Mieke, superspannend!
Ik ga deze en volgende zaterdag ook kleedjes passen.
Ik heb niet zo’n schrik dat ik in de collectie mooiere kleedjes ga vinden. Ik lees hier altijd berichtjes dat je het gewoon wéét als je hét kleedje aanhebt en als dat dan eentje van deze collectie is …
Bij de volgende collectie komen misschien ook prachtige jurken die ik super vind maar daarom is dat niet hét kleedje.
We gaan ervoor en zien het wel!
Succes en keep us posted!
Groetjes
Rebecca

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik7-6-2012 8:51:06

denk er ook aan dat kleedjes in een magazine of op een website nog zo mooi kunnen zijn, het is pas als je ze past dat je het ziet. Ik had enkele echt prachtige kleedjes in mijn hoofd die ik wou passen. Ik was er zooo verliefd op en wist meteen dat dat hét kleed was. Tot ik het aanhad in de winkel... was echt niet mooi en echt niet mij (hoewel ik dacht van wel). De verkoopster liet me dan wat andere modellen passen (waarvan ik dacht: yuk!) maar toen ik dat ene kleedje aanhad... totally me, sta er echt mager mee, kortom: dé jurk! Zo zie je maar... Dat je trouwt in 2013 en een kleedje aanhebt van de collectie van 2011 of 2012, dat gaat niemand zien hoor... ;o)
success met de zoektocht, en veel plezier. Ik vond het passen vd kleedjes vermoeiend maar een super leuk gevoel!

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik7-6-2012 9:12:30

Hey,

ik heb mijn kleed op maat laten maken, naar m'n eigen ontwerpje, samen met de ontwerpster.
Ik zie soms ook jurken dat ik denk hmm dat is ook mooi, maar Oksana zei me altijd "je eerste keuze is je beste", en ze heeft gelijk :)
Mijn jurk is volledig zoals ik het wil :)

groetjes

ruth

shanna
25-5-2013
 Meld misbruik7-6-2012 23:06:05

Hey, eerst en vooral geniet ervan, als je gaat passen! Ik heb ook al mn kleed besteld. Ik was niet van plan zo vroeg al te kopen, maar had echt wel mijn kleed gevonden! En twijfelen doet een mens toch altijd!

Jessica
4-5-2013
 Meld misbruik15-6-2012 8:20:48

Ik heb het mijne intussen ook besteld; en ik trouw pas mei volgend jaar. ik had het twee maanden geleden al gezien en ik kreeg het niet uit mijn kop :-) ook eentje van Rembo styling "kalina" :-p

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik15-6-2012 18:09:12

Hey allemaal,

De stress was inderdaad voor niets nodig .
Heb er een stuk of 7 gepast en er sprong eentje uit. Sowiso al altijd een fan van Rembo Styling geweest en heb het dan ook besteld.
Het past helemaal bij mij en ben blij met mijn keuze maar ben toch nog benieuwd naar de nieuwe collectie.. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik mijn keuze niet zal beklagen.

@Jessica : mooi kleedje! mijne is de 'Delphine' geworden.

Grts Mieke

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik15-6-2012 19:31:32

Proficiat Mieke! Heerlijk he, trouwkleedjes passen :-) En er dan eentje vinden dat van jou een echte prinses maakt! Mooie keuze trouwens! Rembo styling heeft idd toffe kleedjes.
Geniet nog van het gevoel en succes nog met de verdere voorbereidingen.

Jessica
4-5-2013
 Meld misbruik4-7-2012 12:21:58

Delphine had ik ook gezien in het boek; zo ben ik om Rembo verliefd geworden :-) maar ze hadden het niet bij de winkel waar ik het gehaald heb. plus ik heb er een ander gepast met een rechte decolleté en ik vond het mooier als er zo'n v in zit in het midden; zoals bij de mijne. maar als ze de Delphine hadden gehad en ik de andere nooit had gepast; had ik die waarschijnlijk ook genomen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info