Terug naar overzicht
Hallo Karen,Wij trouwen 15-06-07! Maar enkel voor de wet, dus eigenlijk hebben we niet zoveel te regelen.Wij hebben al:feestzaal, fotograaf, vervoer en dj. Mijn kleedje denk ik van rond november-december te gaan kijken.Groetjes en proficiat é!Mieke
Hey KarenWij trouwen een weekje later op 6-7-7 maar ook enkel voor de wet.We hebben al een zaal, dj, vervoer en fotograaf. Voor al de rest hebben we nog eventjes tijd he ;-)Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingensas 677
hey karen ,wij trouwen ook op 30/06/2007 , maar de voorbereidingen gaan niet zo vlot als ik had gedacht .We komen er maar niet uit over de feestzaal . Wij willen iets origineel maar we moeten daarvoor nog de geschikte feeetszaal of weide vinden . voor de rest is er al veel besproken geweest maar volgende week hebben we verlof alle twee dus hoop ik een paar dingen werkelijk vast te leggen . En jullie hoe gaat het met jullie voorbereiding ?groetjes iris
Hey Iris,Bij ons ligt er al redelijk wat vast: feestzaal (die hadden we echt snel gevonden), dj, vervoer, ceremoniemeester, fotograaf en kerk (alles eigenlijk volgens de planning die ge overal kunt vinden). Maar ik ben iemand die altijd panikeer en liever alles zo snel mogelijk geregeld heeft...Waar trouwen jullie?Grtjs,Karen
Hey karen,wij trouwen in merchtem . dat ligt in vlaams brabant en jullie ?
Hey Karen,wij trouwen op 07-07-07 en wij hebben : feestzaal, vervoer en ceremoniemeester. Onze trouwdatum ligt eigenlijk al bijna een jaar vast en pas nu zijn we met de voorbereidingen begonnen.Het enige dat we eigenlijk nog zoeken is een fotograaf.Groetjes,Karlien07-07-07