Nu Online
Momenteel zijn er 380 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau ouders

7-6-2012 14:37:23
Hallo, nog 21 dagen (wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!) en we zijn er nog altijd niet uit wat we aan onze ouders kunnen geven. We willen niet de klassieke foto van ons geven en hadden eerder gedacht aan een bongo bon of zo voor een weekendje, reisje... Maar voor zo'n bon betaal je meestal veel geld voor wat het is. Een reischeque is ook maar raar geven vind ik. Iemand suggesties?

marieke
29-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 774

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik7-6-2012 16:13:09

Wij gaan met onze suite uitgebreid gaan eten als bedanking.
Salons Saint-Germain in Diksmuide.

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik7-6-2012 17:07:46

Wij hebben een foto-album gegeven met een overzichtje van de volledige dag als bedanking, en dit zowel aan de ouders als grootouders...

lien
4-5-2013
 Meld misbruik7-6-2012 17:12:28

wat ik nog al eens geef is een bon van vlaanderen vakantieland. dit is een reischeque (je kan kiezen welk bedrag) voor in heel vlaanderen te logeren (zowel in steden als op de boerenbuiten), en het leuke is dat bij de bon ook de catalogus zit waaruit ze kunnen kiezen.

sven
10-8-2012
 Meld misbruik7-6-2012 17:36:42

hey

wij hebben een reischeque laten maken kunnen ze kiezen naar waar ze gaan

grtjs vanessa

Tina
23-6-2012
 Meld misbruik7-6-2012 17:40:34

Hey!
We hebben zelf heel lang nagedacht en cadeaus gezocht, en hebben gisteren beslist dat we de ouders een fles cava met foto van ons gaan geven + een digitale fotokader met foto's van onze verlovingsshoot en één foto met dan een persoonlijk tekstje en de boodschap dat ze er later de trouwfoto's op krijgen.

Mijn ouders zijn niet zo voor foto's om op te hangen of op de kast te zetten of andere "nutteloze" dingen die stof staan te vergaren, en het zijn ook geen vakantiegangers, wat het niet gemakkelijk maakte om toch iets leuks en persoonlijks te geven. Daarmee leek de digitale fotokader ons nog een goede oplossing omdat ze die dan toch tijdelijk ergens kunnen zetten en nadien zelf nog kunnen gebruiken om foto's tonen aan andere mensen.

Het is echt niet gemakkelijk vind ik :)

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik7-6-2012 21:25:46

De bloemen (vazen) die wij gebruiken als "altaarstuk" zullen aan de mama's gegeven worden. Kunnen ze later zelf ook nog mooi opvullen.

En dan achteraf 'n mooi ingekaderde foto (bij ons zal ik er mss nog 3 extra kaders moeten bijdoen, aangezien ik de oudste ben van 4 kinderen, m'n verloofde is de jongste).
En misschien inderdaad een etentje als bedanking... Zijn allemaal wel bourgondiërs.

Ik denk niet dat we op het feest zelf iets gaan afgeven, behalve dan vermelding in de speech.

Nikki
22-6-2012
 Meld misbruik7-6-2012 22:29:14

Wij doen ook niet mee aan de "clichés".

Dit is daarom niet beter of slechter hoor dat moet iedereen voor zichzelf weten :)
Maar wij willen origineel zijn en mijn ouders en schoonouders zouden een foto van onszelf toch maar niets vinden :D
Ik heb voor ieder ouderkoppel een mand.
In die mand steken we alles dat ze graag lusten:
Bij mijn ouders: Neuzekes, negerinnentetten, zurekes, orangettekes, jenever, verschillende soorten thee,...
Bij mijn schoonouders: de puurste van de puurste chocolade ( daar is mijn schoonvader gek van), duvel, sardientjes in blik ( schoonma mag dit dolgraag), perrier, zurekes, caramellen,.....
Echt propvol om U tegen te zeggen :)
Dan nog in iedere mand een kader met in die kader een tekstje van in ons misboekje.
Rond dat tekstje heb ik dan vlindertjes geplakt ( van een pons) en die vormen samen een hartje.
Groetjes :)

michel

Meld misbruik10-6-2012 18:30:04

Hallo Marieke,

Wat dacht je van een volledige verwensessie voor beide met alles erop en eraan bij de kapper?
groetjes Michel
ps in samenwerking met stijl, imago en kleuradvies kan ook & personal shopping erbij

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...