Terug naar overzicht
go je ziet nu veel van dat heel licht babyroze (zo tussen wit en roze) met van die blauwe kostuums .Ook de meer de metaliser hemden zilver of metalic licht blauw.Wat wij ook al tegen kwamen was van dat licht citroengeel . Hebben jullie niet nog een kleur die hier en daar in detail terug komt miss is het een kleur die ook wel bij blauw past
Euhm, ivoor, zilvertinten, turkoois (mag zelfs fel zijn vind ik), ...?
We houden een bbq thuis en denken om voor de tafeldekking paarse details te laten terugkomen in de bloemen en kaarsjes. Maar ik weet niet of een paars hemd past bij blauw en ook niet goed welke tint dan...
Mijn verloofde heeft ook een donkerblauw kostuum, met off white hemd en idem das met licht gebroken wit motiefje erin: we hebben gewoon een stukje stof van mijn kleed meegenomen om zeker te weten dat zijn hemd niet witter zou zijn dan mijn jurk, omdat die dan inderdaad 'vuil' lijkt, maar als je het zo doet is er geen probleem, lijkt mij :-)
Hey, mijn vrien heeft hier in de kast ook een blauw kostuum liggen en die combineert hij soms met een licht paarse hemd en een paarse stropdas (met een opvallende maar heel mooie print). Met een blauw kostuum kun je heel erg veel combineren!
Ik zou persoonlijk voor Ivoor gaan omdat je dan zo mooi bij elkaar past maar je moet ook inderdaad kijken naar de das die je erop zal dragen.
Mijn verloofde heeft bij het zoeken naar zijn kostuum ook een donker blauw aangehad. Hij had er toen ene geblomed hemd bij aan. Met van die hele kleine bloemetjes ook in licht en donker blauw. Vond ik echt heel mooi, maar met een das denk ik wel dat het iets minder is. Ik zou gewoon met het kostuum naar de winkel trekken en daar wat dingen proberen.
Of anders een donkerblauw hemd eronder. Kan ook knap zijn. Zou zoals Kaat zegt het kostuum gewoon meenemen en vanalles proberen.GroetenIris
Mijn ventje zal voor onze trouw ook een kostuum dragen dat hij al had. Hij had dit vorig jaar gekocht voor de trouw van zijn zus. Omdat hij dat anders nooit draagt en dat mooie dure kostuum in de kast zou blijven hangen, hebben we er ook voor gekozen om geen nieuw aan te schaffen voor de trouw.Wij zijn met zijn kostuumvest naar de winkel geweest en daar hebben ze ons perfect kunnen helpen om de juiste kleur te kiezen.'t Is uiteindelijk een ecru/ivoorkleurig (weet niet goed hoe te omschrijven) hemd geworden in combinatie met een das in héél héél lichtblauw glans met een bloemmetjesmotief in donkerblauw. Hij was er eerst niet voor te vinden want "bloemetjes zijn niet voor ne vent", maar door te vergelijken met streepjes/effen/glans/... heeft hij uiteindelijk zelf voor de bloemetjes gekozen
Bedankt voor de reacties. We zijn vandaag met het kostuum naar een winkel gegaan en het is een ecru/ivoorkleurig hemd geworden en de das is lichtblauw met datzelfde ecru in zo hele fijne ruitjes. Dacht dat ecru te stijf zou overkomen onder een donkerblauw kostuum maar het is echt supermooi :o)