Terug naar overzicht
ik kan u freddy de cauter aanraden. wij hebben hem gehad op onze trouw. en ik ben zoooooo content dat ik met hem mocht samenwerken. hij is een heel sympathieke man die serieus ervaring heeft en hij filmt heel discreet je merkt amper dat hij er is. je mag alles zelf kiezen de muziek enz. zit babbelbox bij en hij begint met jeugdfotos van jullie beide. we hebben ontzettend veel lof over hem gekregen van familie en vrienden. en hij is niet duur. Freddy Van de Cauter <freddy.vandecauter@telenet.bedit is een verkorte versie dat hij heeft gemaakt. http://vimeo.com/42787686. mocht ik alles terug over doen ik zal hem direkt terug willen als videograaf. en een film zegt zoveel meer dan woorden. veel succes
En van waar is hij afkomstig?
Dag CindyNeem gerust eens een kijkje op onze website: www.jdes.be . Bij vragen of interesse, aarzel zeker niet contact op te nemen.Vriendelijke groetjesJarne JDesign
zoersel
HalloAlvast proficiat met jullie trouwplannen!Bekijk zeker onze site eens www.stylemepretty.be Wij bieden verschillende arrangementen (foto, video, make-up, kapsel,...) aan.Moest je nog verdere vragen hebben, aarzel niet ze te stellen!GroetjesBianca