Terug naar overzicht
Heel leuke foto's. Je zag er prachtig uit! Geniet van jullie wittebroodsweken!!!
Mooie foto's Wendy! Ik vond je presentatie van de snoepjes heel leuk!
Wauw, hoe mooi! Je was echt een stralend bruidje!
Heel mooi hoor!! Ik vind het echt tof dat je geen klassieke 'antieke' en oude gouden kader hebt gebruikt, maar een gewone... En die fotootjes van de kindjes, die doen me echt aan mijn kindertijd denken... Dezelfde stijl van staan en lachen en doen :D
dank jullie wel allemaal.rebecca de bedankjes komen van bij de kaarskes processie in lummen.
Hey Wendy,prachtige stralende bruid en heel mooie foto's. In welk mijngebouw zijn de foto's genomen? Beringen/Heusden/Zolder/... er zijn er zo veel hé ;-)
Nog een dikke proficiat!!Hele mooie foto's Groetjes,Nancy
Heeele mooie foto's! Het was waarschijnlijk een supermooie dag! Hele dikke proficiat en nu maar GENIETEN! :-)
een dikke proficiat wendy!het zijn echt prachtige foto'sje kleedje vond ik heel mooi en ook je kapsel!je "plakt" wel goed op foto's hé geniet nog maar veel na en ik wens jullie heel veel geluk samen!veel groetjes
Was jouw feest in zaal 2 van de Elysée in Genk?Prachtig! Ons feest is daar ook!Waar heb je de foto's laten trekken?
Prachtige foto's,nog een dikke proficiat!!!
de foto's zijn gemaakt in C-mine in genk. Wij hadden eerst een buiten locatie in opgrimbie de zand kuil maar door het slechte weer die week hadden we voor binnenlocatie genk gekozen en als ik de foto's bekijk ben ik er heel blij om.ons feest was inderdaad in zaal 2. prachtige zaal en goed verzorgd. voor alle bruidjes die nog hun mooiste dag mogen beleven geniet ervan.
Super mooie foto's!