Terug naar overzicht
hey ik heb ook dunne kousjes aangehad en heb ook de hele avond/nacht mijn schoenen kunnen aanhouden geen pijnlijke voetjes ..Mja da kan verschillen van persoon tt persoon. Ik wist van mijn eigen dat ik wat last zou hebben, ook omdat ik niet veel hakken draag..Groetjes xxx
ik zou het niet doen. ik glij superhard in mijn schoenen met kousjes en ook dat is zooo veel te warm.
ik ga het wel doen, ook ik glij in mijn schoenen met kousjes, maar het zal moeten, want mijn voeten doen na een uur al pijn zonder en met voel ik niets. eens proberen met van die ballerinasokjes, die zie je niet zitten in de schoen.
Ik vermoed dat het zal afhangen van de schoenen die je draagt. Ikzelf heb van die satijnen schoentjes die al zacht zijn vanbinnen. ik had speciaal kousen gekocht maar dan zitten ze echt niet meer goed: het glijdt te fel echt om te verongelukken. In mijn andere hakken heb ik echter wel graag kousen aan...
Ik heb er geen aangedaan, het gleed veel te hard. Ik moet zeggen dat ik geld heb uitgegeven aan die schoenen. Tien paar verschillende kousen (teenkousen, kleine sokjes, nylonkousen, half lange, noem maar op). Ik wist dat ik als ik er nog ging aandoen zere hielen ging krijgen. Maar zonder kousen kreeg ik ook rap van die zweetvoeten (wat ik andets nooit heb). Ben de week voor de trouw naar Brantano gereden. Ik heb daar zooltjes gekocht (die plakken in je schoen en der zit blijkbaar wat parfum op) gedaan met schuiven.heb dan ook hielstrips gekocht, gedaan met bleinen. Ik moet wel zeggen dat ik 's avonds voor het dansfeest andere schoenen heb aangedaan. Ik heb ze gewoon kapot gedaan tijdens de fotoshoot (de stof is van de hak gegaan). Maar heb ze aan kunnen houden tot 's avonds en dan brachten de andere schoenen wel redding.
ik heb gisteren van die hele kleine kousjes gekocht van La Perla waarvan juist een beetje kant en een strikje bovenuit mijn schoen komt piepen (heb een klassieke witte lederen pump, en is exact dezelfde kleur), k vind het wel apart. Had ook schrik om zere voeten te hebben en lange kousen zie ik niet zitten om die dag te dragen
Ik heb geen kousen aan gedaan , maar van die partyslippers gekleefd in mijn schoenen , zodat je niet schuift . En ik heb mijn schoenen aangehad tot 1 uur 's nachts . Tot dan heb ik er totaal geen problemen mee gehad , ik had wel reserve schoenen bij . WebRepcurrentVotenoRatingnoWeight
Hallo, Ik heb ook geen kousen gedragen. Dit was op veel te warm. Mijn schoentjes had ik zeer goed ingelopen, dus dit heeft ook geen probelemen gegeven... Ik had er wel in mijn noodkitje zitten voor het geval dat, maar geen nodig gehad GroetjesAnnelies
Ik ben ook nog erg aan het twijfelen, maar als ik kousen koop zullen het wel hold-up's worden van Poirier ofzo. En als het te warm word kan je ze nog uitzwieren é.
hallo, ik heb weken lang mijn schoenen ingelopen en ik bleef pijn hebben!tot de dag van de trouw zaten ze perfect en dat door kousen te dragen! ik had er ook wel nodig om mijn chartellen aan te bevestigen! ik had geen last van zweetvoeten of van schuiven! neem er wel in huidskleur dan valt het ook niet op dat je kousen aan hebt. groetjes Monica