Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen kostuums aanpassen

8-6-2012 8:40:41
Hey iedereen,

Morgen mogen we zoals de titel het al zegt ons trouwkostuum nog eens aandoen en laten aanpassen.
Kijk er wel naar uit want heb het sinds de aankoop niet meer aan gehad :-)
wel spannend eigenlijk.
Ben benieuwd hoe het er gaat uitzien als het volledig op maat aangepast is.

Groetjes,
Joeri

Joeri
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 588

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-6-2012 9:10:34

Spannend - net zoals bij de bruidjes de eerste pas!
Geniet van het moment en ondertussen is het laatste aftellen voor jullie aangeborken ...

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik8-6-2012 9:33:00

Hey Rebecca,

Ja het komt dichter en dichter :-)
Het zal er nu wel heel snel zijn, maar eerst nog de geboorte van mijn petekindje.
Mijn schoonzus was uitgerekend voor 13/06 dus het zijn spannende dagen, komt het te vroeg of gaat het nog effe wachten...

groetjes
Joeri

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-6-2012 9:34:27

Oh leuk!!! Idd net zoals de ladies hier de kriebels voor een 'eerste pas'! Tof!
Bewonder jezelf maar goed in de spiegel...het is zo leuk!
Spannende tijden met het petekindje op komst...:-)

groetjes!

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik8-6-2012 14:28:19

Spannend spannend! Moet prachtig zijn, hé, zo'n maatpak. 'k Hoop dat ik m'n ventje er ook van overtuigd krijg om echt een mooi 3-delig maatpak te kopen.

En hebben jullie elkaars kledij gezien, of is het ook een verrassing tot de grote dag?

Succes voor je schoonzus! Ik hoop dat ze even vlot bevalt dan ik. Haha. Ze vielen er net niet uit. ;-)

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik9-6-2012 17:57:24

We hebben toch gekozen om het samen te kiezen aangezien het bij 2 mannen toch belangrijk is dat het een beetje bij elkaar past. De reactie van mijn ventje was wel leuk natuurlijk toen hij me terug in mijn kostuum zag. Kijk er naar uit als het volledig op maat gemaakt is :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...