Terug naar overzicht
Spannend - net zoals bij de bruidjes de eerste pas!Geniet van het moment en ondertussen is het laatste aftellen voor jullie aangeborken ...
Hey Rebecca,Ja het komt dichter en dichter :-)Het zal er nu wel heel snel zijn, maar eerst nog de geboorte van mijn petekindje.Mijn schoonzus was uitgerekend voor 13/06 dus het zijn spannende dagen, komt het te vroeg of gaat het nog effe wachten...groetjesJoeri
Oh leuk!!! Idd net zoals de ladies hier de kriebels voor een 'eerste pas'! Tof!Bewonder jezelf maar goed in de spiegel...het is zo leuk!Spannende tijden met het petekindje op komst...:-)groetjes!
Spannend spannend! Moet prachtig zijn, hé, zo'n maatpak. 'k Hoop dat ik m'n ventje er ook van overtuigd krijg om echt een mooi 3-delig maatpak te kopen.En hebben jullie elkaars kledij gezien, of is het ook een verrassing tot de grote dag?Succes voor je schoonzus! Ik hoop dat ze even vlot bevalt dan ik. Haha. Ze vielen er net niet uit. ;-)
We hebben toch gekozen om het samen te kiezen aangezien het bij 2 mannen toch belangrijk is dat het een beetje bij elkaar past. De reactie van mijn ventje was wel leuk natuurlijk toen hij me terug in mijn kostuum zag. Kijk er naar uit als het volledig op maat gemaakt is :-)